ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اس ام اس خنده دار

اینم یه سری اس ام اس خنده دار

ترکه تصمیم میگیره همه ی نگرانی هاشو به دریا بسپره…
هرکاری میکنه زنش سوار قایق نمیشه!!

*


یه ترکه برای یه لره داشت لاف میزد و میگفت: من یک سگ دارم وقتی میخواد بیاد توخونه در میزنه! لره: مگه سگت کلید نداره ؟


ادامه مطلب ...

سیر تاریخی مهریه!!

عصر شکار: ۲۰ کیلو گوشت دایناسور، ۴۰ کیلو گوشت اژدها.

نتیجه: دایناسورها منقرض شدند

عصر کشاورزی: ۲۴ دست تبر سنگی، ۲۴ دست تیغه و داس جنگی.

نتیجه: افزایش قتل به دلیل دم دست بودن داس برای خانوم ها
عصر فلز: ۷۰ ورقه مسی، ۵۰ تا خنجر مفرغی و سرگرز آهنی.

ادامه مطلب ...

بازی موبایل : Pro Golf 2010 World Tour

بازی موبایل : Pro Golf 2010 World Tour - تور جهانی گلف بازان حرفه ای 2010
با حرفه ای های گلف دنیا در گوشی همراه خود به رقابت بپردازید .
نسخه 2010 بازی زیبا و سرگرم کننده ورزشی گلف این بار با گرافیکی زیباتر و طبیعی تر به یک بازی مهیج و سرگرم کننده در گوشی های همراه تبدیل شده است . وجود 5 بازیکن حقیقی و مطرح و سرشناس گلف دنیا در این بازی موبایل موجب شده که این نسخه واقعی ترین و نزدیک تری بازی گلف همراه با دنیای واقعی بازی گلف باشد .بازی کنانی همچون Sergio Garcia, Vijay Singh, Jim Furyk, Camilo Villegas و Justin Ros در 3 مکان مختلف دنیا یعنی جزایر فیجی ، کوههای امریکا و روستاهای انگلستان با یکدیگر به مسابقه و رقابت می پردازند. گرافیک سه بعدی جالب و پرداختن خوب به جزئیات در این بازی گلف موبایل از ویژگی های آن است . به گفته سایت سازنده نزدیک ترین بازی موبایل که به بازی حقیقی گلف شبیه است بازی Pro Golf 2010 World Tour است .


ادامه مطلب ...

روشهای عملی تقویت حافظه

می‌خوانم، ولی نمی‌توانم حفظ کنم!
- می‌خواهم حافظه‌ام کارایی بهتری داشته باشد!
در مورد نکته اول باید گفت که تکنیک‌هایی وجود دارند که با به کارگیری آنها هنگام مطالعه، می‌توانیم آنچه را می‌خوانیم بهتر و قوی‌تر حفظ نماییم؛ پس باید نکاتی را رعایت کنیم!
اما در نکته دوم، برای حرکت از وضع موجود تا رسیدن به وضع مطلوب، نیاز به اجتهاد و زمان و تدبیر داریم. تقویت حافظه ، نیاز به اجرای برنامه‌های خاصی دارد؛ پس باید روی حافظه سرمایه‌گذاری کنیم!
? رعایت کنیم!

ادامه مطلب ...

اس ام اس


اینم چندتا اس ام اس تقدیم شما


ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید خنده دارو...


برای دیدن این سری به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

ترفند مخفی سازی فایلها در گوشی های سری N نوکیا


یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!

ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند در ترفندستان ، عبارتند از:
N70,N71,N72,N73,N75,N76,N77,N80,N81,N90,N91,N92,N93,N93i,N95,N800,N810

ادامه مطلب ...

برنامه موبایل سری ۶


چند تا برنامه برای موبایل از دانلود برنامه ها لذت ببرید
ادامه مطلب ...

اسرار مثلث برمودا

این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در « مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است. ادامه مطلب ...

ویندوز را به حالت قبل برگردانید


اشتباهات اجتناب ناپذیرند ، چه به دلیل اشتباهات خود شما چه به دلیل مداخله ی بیجای کاربران در رجیستری . در نود و پنج درصد موارد ، آموزش زیر شما را کمک خواهد نمود .
آیا تاکنون در مورد برنامه Sysetm Restore که در ویندوز XP قرار دارد و تنظیمات قلب ویندوز را بازیابی می کند چیزی شنیده اید ؟ System Restore کامپیوتر شما را به وضعیت قبلی برمی گرداند ، بدون اینکه اطلاعات شخصی اخیر نظیر سندها ، فهرست های تاریخچه ، پوشه های دلخواه ، یا پیغام های پست الکترونیکی را از دست بدهید

ادامه مطلب ...