ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اس ام اس طنز مخصوص ماه رمضون

به یارو میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،... روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟


++++++++++

یارو! روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد!!!


++++++++++

طرف روزه می گیره، 5 دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

ادامه مطلب ...

دانلود لغت نامه معین برای اولین بار

فرهنگ معین یکی از فرهنگ‌های مهم لغات فارسی است. نویسنده این فرهنگ دکتر محمد معین (درگذشت: ۱۳۵۰ خورشیدی) و ناشر آن انتشارات امیرکبیر است.

فرهنگ معین در شش جلد تدوین شده و بارها در ایران به چاپ رسیده‌است.فرهنگ (متوسط) معین شامل ۳ بخش لغات، ترکیبات خارجی و اعلام آن است که هر‌کدام از این ۳ بخش دارای مشخصاتی است که فهرست‌وار به شرح زیر است:
ادامه مطلب ...

رویت امام زمان در خواب

                                   خاطره قالیباف از رویت امام زمان در خواب

«من دیشب خواب آقا امام زمان(عج) را دیدم، ایشان به من گفتند که فردا نباید از آن مسیر عملیات کنید و مسیر دیگری را برای عملیات به من نشان دادند و...»
محمدباقر قالیباف که در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر نصر خراسان بوده در وبسایت خود خاطره ای را در مورد خود نقل کرده است.

قالیباف نوشته است:
ادامه مطلب ...

چگونگی رایت بر روی Cd های سوخته !

بعضی از دوستان در زمینه سوزاندن CD واقعا استاد هستند.

ولی خوب تقریبا همه به محض این که CD هاشون زیر رایت میسوزه اون رو خرد میکنن و یا دور میندازن .

اما به هر دلیل اگر در زمان رایت CD به صورت DATA سی دی شما سوخت اصلا ناراحت نباشید چون اگر مایل باشید می توانید در ادامه CD رو مجددا رایت کنید حتی فایلهایی رو که سالم رایت شدن رو نیز حفظ کنید برای این کار کافی هست که از NERO شش به بالا استفاده کنید .
ادامه مطلب ...

تفاوت SATA و IDE


SATA و IDE چه هستند؟

تکنولوژی دیسک سخت ( HARD DRIVE ) بر پایه پروسس موازی اطلاعات عمل می کنند و بدین معناست که اطلاعات به صورت بسته هایی به روشهاهی مختلف ( رندوم ) به باس اطلاعاتی فرستاده می شوند. اطلاعات از دیسک سخت در فاصله های زمانی کاملاً تصادفی می آیند و وارد باس اطلاعاتی شده و در نهایت به سمت مقصد نهایی می رود. IDE مخفف Integrated Drive Electronics می باشد همینطور که می دانید رابط IDE گاهی با عنوان ATA شناخته می شود که مخفف AT Attachment است.

این تکنولوژی از سال 1990 به عنوان استاندارد کامپیوترهای شخصی (PC ) برای هارد دیسک ها بوده است و این زمانی بود که تکنولوژی مذکور جای درایوهای ESDI و MFM را گرفت یعنی زمانی که هارد دیسک ها به طور متوسط حجمی معادل 200 مگا بایت داشتند. در سال 1990 اولین هارد دیسک یک گیگا بایتی وارد بازار شد و قیمتی برابر 200 دلار در بازار آمریکا داشت. از آن پس تا کنون IDE تکنولوژی مورد استفاده بوده زیرا هارد دیسکها را با قیمت پایین در اختیار مصرف کننده قرار می داد، جای کمتری می گرفت و سرعت مناسبی داشت.

ادامه مطلب ...

تبدیل Nokia N73 معمولی به Nokia N73 Music Edition


در صورتی که تصمیم دارید تا N73 معمولی خود را به Music Edition تبدیل کنید ، ابتدا به تفاوت های اساسی که Music Edtion با نسخه معمولی دارد توجه کنید:

1- صفحه اصلی با ساعت جدید
2- منوی جدید با آیکون موزیک
3- تم های پیش فرض جدید
4- موزیک پلیر جدید به همراه Album Art
5- تنظیمات صوتی موزیک پلیر (به همراه قابلیت فوق العاده Stereo widening)
6- رقص نور به شکل نوسان سنج در موزیک پلیر
7- رقص نور به شکل طیف بین در موزیک پلیر
8- نسخه سیستم عامل: 3.0638.0.0.30


ادامه مطلب ...

پاک کردن ID خود از لیست دیگران


به کمک این نزم افزار میتوانید ID خودتان را از Add List دیگران، بدون اجازه آنها پاک کنید!
برای این کار کافی است که به کمک این نرم افزار با ID خودتان لوگین کنید و بعد از اینکه لوگین شد، ID شخص مورد نظرتان که می خواهید ID شما از Add List او خط بخورد را در قسمت Them بنویسید، و بعد دکمه Deny را بزنید!
برای طرف مقابل یک پیغام خواهد آمد و ID شما را از دست خواهد داد.

ادامه مطلب ...

فضا های مجانی برای آپلود موزیک


یک لیست کامل از سایت هایی که فضای رایگان برای آپلود آهنگ می دهند
ادامه مطلب ...

بالا بردن صدای گوشی های سری N نوکیا با یک تنظیم ساده


گوشی های سری N نوکیا شامل N80,N70,N73 و... از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری 60 کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویژگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است. اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.


ادامه مطلب ...

بالا بردن سرعت اینترنت با یک دستور کاملا ساده 100%عملی


در ویندوز XP Pro درحالت پیش فرض Packet Scheduler سیستم را به ۲۰ % از پهنای باند یک اتصال به اینترنت محدود می کند. یعنی اگر شما این تنظیمات را تغییر ندهید قادرید از ۲۰ درصد پهنای باند اتصالتان به اینترنت بهره ببرید.

برای اینکه بتوانید از ۱۰۰ درصد پهنای باندتان استفاده کنید و سرعت بالاتری را در اتصال به اینترنت تجربه نمایید، مراحل زیر را انجام دهید :


ادامه مطلب ...