ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

با دو میلیون و 200 هزار تومان خواننده شوید!

کمی دقت کنید، شاید این پیامک برای شما هم ارسال شده است: «به تعدادی خواننده جهت تهیه آلبوم نیازمندیم... تست صدا رایگان.» این اولین باری نیست که شرکت‌هایی به اصطلاح فرهنگی هنری برای اندوختن منبع درآمد دست به انتشار چنین پیام‌هایی می‌زنند و این بار به جای پخش کردن تراکت به راحتی از سیستم پیام کوتاه استفاده کرده‌اند.

ادامه مطلب ...

چرا صدای ایرج از تیتراژ سریال «چمدان» حذف شد؟

نکته قابل توجهی که امسال کمی کار را متفاوت‌تر از گذشته کرد حضور یک خواننده قدیمی در تیتراژ سریال «چمدان» بود که آن هم به مانند یک خواب نیمروز که اگرچه کوتاه اما بازهم خستگی را از تن به در برد.

ادامه مطلب ...

نحوه سانسور در صداوسیما + تصاویر

عکس‌های زیر نمونه‌هایی از چگونگی سانسور برخی تصاویر فیلم و سریال‌های خارجی در تلویزیون است.

ادامه مطلب ...

عکس اصغر فرهادی درکنار آنجلینا جولی

اصغر فرهادی کارگردان فیلم " جدایی نادر از سیمین " که برنده جایزه اسکار شد..

افتضاح اخلاقی دیگر در ورزش ایران

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت:‌ شنیده ام که مربی ایتالیایی با ملی‌پوشان به میهمانی رفته و در آن محل در حال مصرف مواد مخدر بوده که یکی از ملی‌پوشان جوان از وی به طور پنهانی فیلم گرفته است.

ادامه مطلب ...

عکس جنجالی شباهت یک زن به فردوسی‌پور

این عکس توسط یک عکاس فرانسوی در بازی های جام آسیایی گرفته شده هست که به این عکاس و این عکس جنجالی در رسانه ها جایزه ای داده شده است .

آتلیه خانم بازیگر معروف سینما در دبی+عکس

«کمند امیرسلیمانی» یا «زری» عروس سرسخت و لجباز سریال «پدر سالار» را قطعا به یاد دارید؛ او این روزها علاوه بر فعالیت و مشغله بازیگری‌اش بیشتر توان و وقتش را صرف آتلیه عکاسی که در آن از خانم‌ها عکاسی می‌کند می‌گذراند.

ادامه مطلب ...

مراسم ازدواج ابراهیم تاتلیس در بیمارستان+تصاویر

ابراهیم که 12 سال با " عایشه گل ییلدیز " آشنا بود روز گذشته برای دومین بار در طول عمر 59 ساله خود بر سر میز ازدواج نشست.

ادامه مطلب ...

دنیای تصویر مستهجن‌ترین فیلم‌های سکسی را تبلیغ می‌کرد

کیهان در شماره دوشنبه 23 اردیبهشت در یکی از خبر ویژه‌های خود از «هیات نظارت بر مطبوعات» خواسته است تا از تصمیم خود مبنی بر لغو امتیاز نشریه سینمایی «دنیای تصویر» و چند نشریه مبتذل دیگر عقب نشینی نکند.

ادامه مطلب ...