ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود مستند راز


مستند راز 
با تماشای این مستند آینده خود را متحول سازید

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا در یک مصاحبه تلویزیونی دلیل موفقیت خود را عمل کردن به دستوراتی که در این فیلم داده میشود عنوان کرد و فیلم راز را فیلم مورد علاقه خود معرفی کرد و عنوان کرد اگر وقت داشته باشم یکبار دیگر فیلم مستند راز را نگاه میکنم .
رازی در تاریخ بشریت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پیدا شده است. تعدادی زن و مرد استثنایی این راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترین انسان های روی زمین شناخته شدند .کسانی همچون نیوتن ، گالیله ، داوینچی ، انیشتین ، آلفرد هیچکاک ، مادام کوری و ....
آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟آیا به اندازه کافی پول ندارید؟ آیا از شغلتان ناراضی هستید؟آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟آیا می خواهید ازدواج کنید؟ آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب اینگونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است. ما این راز را برای شما فاش می کنیم.

 
به نقل از پی سی دانلود: 
  
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند.
آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است.
ما این راز را برای شما فاش می کنیم. و از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.
راز در تاریخ بشریت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پیدا شده است. تعدادی زن و مرد استثنایی این راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترین انسان های روی زمین شناخته شدند.
«مستند راز» مفاهیم عمیقی از زندگی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این فیلم با شعار «راز تمام مرزها را در می‌نوردد تا تو را بیابد» در سینماهای جهان اکران شد.
این فیلم مستند از مدت زمان یک فیلم داستانی بهره می‌برد و سعی دارد «راز» بزرگ جهان را آشکار کند. برای رسیدن به این هدف فیلم عصرهای مختلف و کشورهای گوناگون را در می‌نوردد. این «راز» هر آن چیزی است که وجود دارد. راز لذت بی‌نهایت، سلامتی، پول، عشق و جوانی نامحدود.
به تصویر کشیدن جهان، دانشمندان، نویسندگان و فلاسفه پیشگام در این مستند، راز حیات را که طی قرن‌ها باعث موفقیت مشاهیری چون افلاطون، نیوتن، بتهوون، شکسپیر، انیشتن و غیره شده است را پیش روی بیننده این فیلم قرار می دهد.
فیلم راز اثری است که با آنکه مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است مورد توجه بسیاری از مردم و رسانه ها و راز قرن ها سفر کرده تا هم اکنون به دست ما رسیده است .
در این فیلم می آموزید شما تنها کسی هستید که زندگی تان را می آفرینید چون هیچ کس دیگر نمی تواند برای شما فکر کند. این کار تحت کنترل خود شماست. اگر چیزی را که می بینید  می خواهید در مورد آن بنویسید، راجع به آن با دیگران حرف بزنید، به آن فکر کنید و روی آن تمرکز کنید ولی اگر آن را نمی خواهید در موردش با کسی حرف نزنید ، توجه تان را منحرف کنید. وقتی چیزی را تجسم می کنید آن را پدید می آورید. پس موقع تجسم همیشه روی نتیجه پایانی متمرکز شوید. وقتی خود را در موقعیتی که دوست دارید تصور میکنید ، دیگر احساس نمی کنید که به آن چیز نیاز دارید بلکه احساس می کنید که آن چیز را دارید و آن احساس باعث می شود که کائنات همان موقعیت را برایتان پدید آورد.
اگر به دنبال حس لذت درونی ، بینش درونی و آرامش درونی بروید بقیه چیزها برایتان پدیدار می شود.
گوشه ای از آنچه پس از تماشای این فیلم مستند بدست خواهید آورد:
- کسب شغل مورد علاقه و افزایش درآمد
- افزایش ایمان و دوستی با خدا و استجابت دعا
- پیشگیری و درمان کلیه بیماریهای روحی و جسمی
- ازدواج موفق
- ارتقاء تحصیلی و کسب مدارج بالای علمی
- افزایش خلاقیت
- افزایش آرامش ذهنی
- تربیت فرزندان خلاق و موفق
- ایجاد روحیه شاد و اعتماد به نفس عالی
- ایجاد میدان انرژی برای جذب تمام اهداف و آرزوهایتان
و اما آنچه در مورد این راز گفته می شود:
همه ما با نیروی کاملاً یکسانی زندگی می کنیم. با یک قانون: قانون جاذبه.این قانون می گوید: هرچیزی را که وارد زندگی مان می شود را خودمان جذب کرده ایم. تمام چیزهایی را که در ذهن مان می گذرد را خودمان جذب می کنیم. قانون جاذبه اهمیتی نمی دهد که شما چه چیزی را می خواهید و چه چیزی را نمی خواهید. حتی وقتی به چیزی فکر می کنید یا نگاه می کنید که آن را نمی خواهید و با آن مخالفت می کنید آن را به طرف خودتان جذب می کنید. در آن موقع قانون جاذبه در حال عمل است.
هر چیزی را چه ببینید چه به خاطر آورید و چه تصور کنید، هر چیزی که روی آن متمرکز شوید را به سوی خود جذب می کنید. و هرگاه این تمرکز همراه با احساسات شدید باشد جذب آن سریع تر خواهد بود.
مراقبت از افکار کار سختی به نظر می رسد اما احساساتمان به ما کمک میکند که بفهمیم که به چه فکر می کنیم. هرچه موقع فکر کردن احساس بهتری داشته باشید این احساس خوب باعث می شود که جهت گیری شما در زندگی بهتر باشد و در زندگی روزمره افکاری را پدید می آورید که زندگی بهتری را در آینده برایتان رقم میزند.
آرزو کن ، بطلب ، ایمان داشته باش ، دریافت کن.
آن چیزی را که می خواهید طلب کنید . اکثر ما به خودمان اجازه نمی دهیم آن چیزی را که واقعاً دلمان میخواهد طلب کنیم. کائنات به افکار شما پاسخ می دهد. برای دریافت شما باید خودتان را با آن چیزی که میخواهید هم جهت کنید یعنی قدردان باشید و برای دریافت آن شور و اشتیاق داشته باشید.
اگر به جای شکایت برای چیزهایی که دارید قدردانی کنید احساس بهتری پیدا می کنید و این باعث جذب چیزهای بهتری به سمت تان می شود.
The Secret is a feature length movie presentation which reveals The Great Secret of the universe. It has been passed throughout the ages, traveling through centuries... This is The Secret to everything - the secret to unlimited joy, health, money, relationships, love, youth: everything you have ever wanted. All the resources you will ever need to understand and live The Secret. The world's leading scientists, authors, and philosophers will reveal The Secret that utterly transformed the lives of every person who ever knew it... Plato, Newton, Carnegie, Beethoven, Shakespeare, Einstein
مشخصات
نام انگلیسی: The Secret
نام فارسی: راز
شرکت سازنده: Prime Time Productions
کارگردان: Drew Heriot
تاریخ نمایش عمومی: 13 September 2007
زبان: English
امتیاز IMDb: 5.3/10
مدت زمان: 90 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: MKV | 608x352 | 59fps
فرمت صدا: AAC | 48KHz
حجم فایل: 301 + 777 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:00 - 89/9/8
ادامه مطلب ...

آموزش حرفه ای 3DS Studio Max


آموزش حرفه ای 3DS Studio Max

خرید پستی

مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max  شرکت Gnomon

بیش از 70 ساعت آموزش جامع و حرفه ای همراه با برترین پلاگین ها !

محتویات این بسته آموزشی جامع به این شرح است :
تمامی 14 دی وی دی و مبحث اصلی دی وی دی های اورجینال Gnomon Workshop که مشتمل بر55 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای 3DS Studio Max به صورت کاملا مالتی مدیا می باشد .
دو دی وی دی آموزشی مقدماتی و مدل سازی شرکت Lynda ! بیش از 23 ساعت آموزش مالتی مدیا !
کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز 3DS Studio Max نسخه های 6 تا 2009 - بیش از دویست پلاگین کمیاب و گرانقیمت !
نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk 3DS Studio Max 8 ، 9 و حتی 2008 و 2009 که همگی برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند و هیچ کاستی چه از لحاظ Tutorial و چه از لحاظ Sample ها ندارد، در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی !و ...


دانلود کارتون زنان کوچک

 

 

داستان چهار دختر به نامهای مارگارت یا مگی کاترین یا کتی الیزابت یا بتی و سارا مارچ هست که در یک خانواده در کنار مادر و مستخدم سیاه پوست و خوش قلبشان زندگی می کنند. پدر آنها به میدان جنگ رفته و هر سال یک بار به دیدن آنها می آید. مگی دختر بزرگ خانواده است و همیشه به مادرش کمک میکند. کتی دختر دوم پرجنب و جوش و خیال پرداز است . بتی دختر مهربان و دلسوزی است که همیشه برای پدرش دعا میکند و گربه کوچکش را خیلی دوست دارد . پیانو هم خوب می زند. سارا کوچکترین عضو خانواده است که کمی شیطنت چاشنی رفتار اوست.

ادامه مطلب ...

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

 این کد به صورت جاوا اسکریپت می باشد وبه صورت زیر در سایت یا وبلاگ نشان داده می شود:  

  

 

 

کد زیر را کپی کرده ودر محل مناسبی از قالب قرار دهید:

آموزش نقاشی چهره


آموزش نقاشی چهره


 توسط جان هوارد ساندن

در این مجموعه چگونگی طرح زدن از روی چهره یک فرد در طی 29 مرحله و کشیدن یک نقاشی بسیار زیبا به تصویر کشیده می شود. جان هوارد ساندن نقاش پرتره امریکایی با استفاده از رنگ روغن اجزای مختلف چهره یک زن را نقاشی می کند و شما می توانید با تماشای چند باره فیلم از روش کار آن الگو بگیرید.


پکیج کامل آموزش زبان انگلیسیTell Me More


پکیج کامل آموزش زبان انگلیسیTell Me More



ابر نرم افزار آموزشی Tell Me More طی چند سال اخیر همواره عنوان برترین و قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در دنیا را با خود همراه داشته و توانسته طرفداران بیشماری را در سرتاسر دنیا به دلیل متد منحصر به فرد آموزشی خود کسب کند.
جدیدترین نسخه نرم افزار Tell Me More نسخه Tell Me More 9 Performance می باشد وجود نسخه کامل و جدید Tell Me More 9 Performance که به تازگی منتشر شده است و تفاوت های بسیاری با Tell Me More 9 Communication دارد نیز از ویژگی های این پکیج بی نظیر آموزش زبان انگلیسی است !
این پکیج متشکل از 7 دی وی دی و 1 سی دی است که شامل 2 دی وی دی Tell Me More 9، پنج دی وی دی Tell Me More 8 و 1 سی دی Tell Me More 2008 است !


آموزش کامل زبان انگلیسیRosetta Stone


آموزش کامل زبان انگلیسیRosetta Stone


آموزش کامل زبان انگلیسی

با متدجدید رزتا استون

Rosetta Stone English  Level 1, 2, 3 نام نسخه جدید مجموعه آموزشی زبان انگلیسی فوق العاده قدرتمند از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالات متحده است.
نسخه جدید و ویرایش سوم این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است پیشرفت های عمده ای در قیاس با نسخه های پیشین کرده و روش آموزشی و محیط آموزشی به مراتب بهتر و کاربرپسند تر شده است .
بسته آموزشی زبان انگلیسی رزتا استون 3 در سه سطح و دارای آموزش های مجزا هر دو گویش انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی امریکایی است Rosetta Stone British-American English v3 Level 1, 2, 3 !


مستند بهشت پرندگان


مستند بهشت پرندگان


مستندی زیبا از مستند ساز معروف دیوید اتنبرو محصول 1996 از شبکه BBCدر مورد پرندگان بسیار زیبا و نایاب جهان در جنگلهای استوایی و گرمسیری که واقعا با زیبایی بی نظیرشان صحنه های بهشتی را خلق کرده اند. با تصاویر فوق العاده زیبا و دیدنی زیباترین تصاویر از بدیع ترین جنگل های جهان .عجیب ترین خلقتهای خداوند را ببینید که توسط دوربین شکار شده اند. یکی از برترین آثار بزرگترین مستند ساز جهان دیوید اتنبرو . اگر میخواهید زیباترین و شگفت انگیز ترین پرنده های جهان را ببینید این مستند را تهیه کنید.شما هم با این مستند ساز بزرگ همراه شوید و به تماشای بهشتی از پرندگان شگفت انگیز بنشینید.شاید شما هم باورتان نشود اما این پرندگان زیبا وجود دارند .بهشت دنیا را شما هم می توانید ببینید.


مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر


مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر


زیر نویس فارسی

کودکی هیتلر
هیتلر دوران کودکی خود را در شهری مرزی بین اتریش و آلمان گذراند. در سن 12 سالگی پدرش را به طرز سخت و ناگهانی ای از دست داد. پدر آدولف در اثر سکته قلبی مرد. بعد از مرگ پدر به یک کلیسای کاتولیک رفت تا کشیش کاتولیک شود. اما در سن 15سالگی مجبور شد به خاطر بیماری تنفسی ،کلیسا را ترک کند. تا هفده سالگی در همان شهر ماند و پیش مادر و خواهر ناتنی اش زندگی کرد. اما هنگامی که 17 سال بیشتر نداشت، مادرش در اثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد و...

گاهی هیتلر از طریق کشیدن طرحهای آبرنگ برای پوستر ها و کارهای تبلیغاتی پولی به دست می آورد اما آن پولها به میزانی نبود که شکمش را کاملا سیر کند. او بعد ها چنین نوشت:واقعا گذرانی فقیرانه داشتم و هیچ وقت نمی توانستم حتی غذای روزانه ام را فراهم کنم.گرسنگی گارد محافظ وفادار من بود. لحظه ای ترکم نمی کرد و در هر چه داشتم شریک می شد.
هیتلر کیست؟؟؟
آیا هیتلر قاتل قرن بیستم است ؟!
ماجرای حزب نازی و چگونگی تشکیل آن....؟!
شما طرفدار هیتلر هستید یا مخالف او...؟!
آیا هیتلر یک وطن پرست بود ؟!
آن چیزی که همه از هیتلر می دانند این است که:هیتلر 6 میلیون یهودی را توی کوره های آدم سوزی کشت.هیتلر در حمله به لهستان همه جا را به خاک و خون کشید.
خیلی ها معتقد هستند که لهستان را هیتلر نابود کرد. ولی حقیقت این است که هیتلر فقط جنگ را شروع کرد.
پس از پایان جنگ متفقین تمامی مسئولیت های جنگ را به عهده شخص هیتلر و تعدادی از اطرافیانش انداختند! آری این ساده ترین کار بود و یهودیان تا توانستند برایش حرف در آوردند.
آیا هیتلر را باید به عنوان یک مبارز ستایش کرد؟
آیا مردم آلمان از هیتلر حمایت می کردند؟! آیا از لحاظ فتوحات و جهان گشایی در عرصه تاریخ هیتلر با اسکندر کبیر ناپلئون بناپارت و جولیوس سزار هم طراز است؟!


مستند چنگیزخان مغول


مستند چنگیزخان مغول


یک تجربه هیجان انگیز و بی نظیر با بزرگترین مستند سازان

برای دیدن درنده ترین و مخوف ترین انسان های کره ی زمین آماده شوید

کودکی تا جوانی
چنگیز با نام تموچین در سالهایی بین ۱۱۶۲ تا ۱۱۶۷ میلادی به دنیا آمد. نخستین پسر یسوجی، رئیس قبیله کیاد، از خاندان برجی‌گین. در زمان یسوجی و آغاز احوال چنگیز اقوام مغول و تاتار یکی مطیع دیگری نبودند و هر یک از خود دارای رئیس قبیله جداگانه‌ای بودند و پیوسته میان ایشان جنگ و خصومت بود. تموچین در سیزده سالگی پدرش را از دست داده بود، افزون بر اینکه اقوام زیر اطاعت پدرش از وی روی گرداندند، اقوام دیگر نیز با وی و خانواده اش به خصومت برخاستند.....
به قدرت رسیدن
چنگیز به واسطه‌ای آشنایی که با اونگ‌خان رهبر یکی از اقوام مغول داشت رو به او نهاد. اونگ‌خان بنابر دوستی که با پدر تموچین داشت از وی به خوبی پذیرایی کرد و نهایت احترام را به وی روا داشت. تموچین با اونگ‌خان دل یکی نموده و با دشمنانش جنگها کرد از جمله با برادر اونگ خان که در مقام مخالفت بود جنگید و او را شکست داد. چون قبایل و اقوام تایجوت و سالجوت و قنقرات و جلایر و تاتار تسلط تموچین و دولت‌خواهی او را با اونگ خان مشاهده کردند با یکدیگر برای جنگ با ایشان پیمان بستند و بنابر باورهای دینی خود اسب، گاو و قوچ و سگ آورده کشتند و گفتند که اگر خلاف پیمان کنیم این چنین کشته شویم و در عقیده‌ای ایشان سوگندی ازین عظیم تر نیست.تموچین و اونگ خان از این موضوع آگاهی یافته به دفع آنها شتافته طی جنگهای شدیدی بر ایشان پیروز شدند. بدین ترتیب تموچین مدت هفت سال در خدمت اونگ خان بسر برد، تا آنجا که امرای اونگ خان بر وی رشک برده .......