ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید پژواک انتظاری دور تکرار+متن آهنگ



Dore-Tekrar-www.new-song.ir



دانلود آهنگ دور تکرار از پژواک انتظاری

دانلود آهنگ جدید و زیبای پژواک انتظاری به نام دور مرگ

ترانه دور تکرار با صدای پژواک انتظاری

برای دانلود آهنگ +متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

  

متن آهنگ جدید پژواک انتظاری به نام دور تکرار:

اگه بر میگشتی از آدما این همه دور نبودم

دیگه به هیچکسی مجبور نبودم

که بگم تو دیگه از من گذشتی اگه بر میگشتی

 اگه بر میگشتی به تمومه آرزوهام میرسیدم

نمیدونی تو نبودت چی کشیدم

زندگیم افتاده رو دوره تکرار

همه یه جوری نگاه میکنن انگار که

تنهاترین آدمه رویه زمینم دیوونه ترینم

نمیتونم دیگه تورو ببنیم

برگشتنت واسه من مثه یه خواب شد

همه چی خراب شد

حتی به سایه ی خودم بدبینم

کی میشه باز دوباره تورو ببینم

تنهاترین آدمه رویه زمین

اگه برمیگشتی عشقه تو اینجوری زمین نمیخورد

آرزوم جلویه چشام نمیمرد

به خاطر چی از عشقت گذشتی اگه برمیگشتی

اگه برمیگشتی از غمه نیمه شبا دل میکندم

هنوزم وقتی چشامو میبندم

تو میای جلویه چشام روزی هزار بار

همه یه جوری نگاه میکنن انگار که

تنهاترین آدمه رویه زمینم دیوونه ترینم

نمیتونم دیگه تورو ببنیم

برگشتنت واسه من مثه یه خواب شد

همه چی خراب شد

حتی به سایه ی خودم بدبینم

کی میشه باز دوباره تورو ببینم

تنهاترین آدمه رویه زمین

دانلود آهنگ جدید پژواک انتظاری به نام دور تکرار در نیوسانگ

دانلودآهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد