ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اس ام اس


اینم چندتا اس ام اس تقدیم شما


در تیمارستان
یه روز یه دکتره سه تا دیوونه رومیبره تو اتاقش تست کنه ببینه خوب شدن یا نه بهشون میگه فکرکنید سیب زمینی هستید دارید سرخ میشید اولی و دومی شروع می کنن به پریدن دکتره میگه چی کار میکنید دیوونه ها میگن خب داریم جیلیز ویلیز می کنیم دیگه. سومی هم آروم می شینه. دکتره میگه خب حتما خوب شده ازش می پرسه الان در چه حالی؟ میگه روغن کم ریختن من چسبیدم به ته ماهی تابه!؟


بی جنبگی رو ببین!
یه روز یه بنزه پشت چراغ قرمز وایساده بوده ژیانه از پشت سرش میاد محکم میکوبه به بنزه.. بنزیه یه نگاه به ژیانیه می کنه دلش میسوزه تیریپ معرفت برمیداره میگه برو آقا عیب نداره.. سر چهارراه بعدی پشت چراغ قرمز بنزیه می بینه یه چیزی محکم خورد به ماشینش . برمی گرده می بینه ژیانیه دست بلند کرده میگه برو داداش چیزی نیست منم!!؟؟


نسبت خانوادگی
از یک دیوونه میپرسن چرا دیوونه شدی؟
میگه من یک زن گرفتم که یک دختر 18 ساله داشت.
دختره زنم با بابام ازدواج کرد. پس زنم مادرزنه پدرشوهرش شد(دقت کنید).
دختر زن من پسری زایید که داداشه من و نوه ی زنم بود . پس نوه ی منم بود.
پس من پدربزرگه پسرم بودم . پس زن من…..
زیاد فکر نکن! قاطی میکنی!!(فکر کنم باید بهش حق بدیم که دیوونه شده!!)


نظم ایرانی!
قلمراد و شیرفرهاد رو میبرن جهنم ، اما وسط راه میگن به شما یه آوانس میدیم!
میگن چیه؟ میگن اینجا ? نوع جهنم داریم یکی جهنم ایرانی ها یکی جهنم خارجی ها!
می پرسن فرقش چیه؟ میگن تو جهنم خارجی ها هفته ای یک بار قیـر داغ می ریزن تو دهنتون اما تو جهنم ایرانی ها هر روز!
خلاصه قلمراد میگه من میرم تو جهنم خارجیا و شیرفرهاد هم میاد تو جهنم ایرانیا ..
چند ماه بعد قلمراد میبینه خیلی ناجوره اینجا میگه بیچاره شیرفرهاد که هر روز قیر می خوره! خلاصه میره میبینه شیرفرهاد با رفیقاش نشستن دارن حال میکنن و خبری هم از قیر داغ نیست، قلمراد میگه جریان چیه؟ میگن بابا اینجا آخه جهنم ایرانی هاست یک روز قیرش نیست! یک روز قیرش هست قیفش نیست! یه روز دو تاش هست یارو نمی یاد سر کار...!!!

یکی به خدا میگه 10000000 سال برات چقدره؟ خدا میگه یک دقیقه، میپرسه 10000000 دلار برات چقدره؟ خدا میگه اندازه یک اکانت، میگه پس خدا یک اکانت به من بده، خدا میگه باشه، فقط یک دقیقه صبر کن!


یکی میره استخربعدازکلی زیر آبی رفتن نفس زنان بیرون میادو میگه عجب نفسی داشته کاشی کاره


غضنفر داشت آب جوش میریخته توی باغچه! بهش میگن: چرا آب جوش میریزی تو باغچه؟؟ میگه: آخه چای کاشتم.


یه نفر تو خیابون 2 ساعت داد می زنه:این ماشین نوک مدادی مال کیه می خوام رد شم! مدتی بعد صاحب ماشین میاد . طرف میگه کجایی 2 ساعت دارم داد می زنم؟یارو جواب می ده این ماشین که قرمزه!یارو می گه مگه نوک مداد قرمز نمی شه؟؟؟؟؟؟؟


یارو اسم بچه اش رو میزاره اس ام اس میگن این چه اسمیه ؟ میگه چیه از پیام که با کلاس تره


معلم به شاگردش می گه: با حالا یه جمله بساز، شاگرد می گه: حالا یارم بیا، دل دارم بیا، معلم می گه: حالا یه صفر می دم، فردا با ننت بیا.


غضنفر ساعتش خراب میشه باز می کنه میبینه توش یه دونه مورچه مرده با خودش می گه :ای بابا میگم راننده مرده !!!!


یه روز سه دیوانه توی پارک روی نیمکت نشسته بودند و دوتای آنها در حالتی شبیه ماهیگیری بودند. مردی که از آنجا رد میشد به مرد سوم که همین طور بدون هیچ کاری نشسته بود گفت به دوستات بگو این کارو نکنند...دیوانه ی سومی به دو دوستش گفت دیدید بچه ها گفتم اینجا ماهیگیری ممنوعه !!!! پارو بزنید بریم


غضنفر دو دستش به کمر توی اتوبوس ایستاده بود ازش می پرسن چرا دست به کمر ایستادی ؟
یه نگاه می کنه به دستاش و میزنه تو سرش و میگه وای پس هندونه هام کوش!!!!


به سیاه پوسته میگن شامپو بدنت چیه میگه: مشکین تاژ !!


یه روز چند نفر داشتن با هم درباره ژاپن حرف میزدند از غضنفر می پرسن تو تا به حال ژاپن رفتی؟ می گه آره! می گن اگه راست می گه اسم یکی از کوچه های ژاپن رو بگو غضنفر می گه کوچه شهید بروس لی


سال پیش سال گاو بود جنون گاوی اومد پار سال سال مرغ بود آنفولانزای مرغی اومد حواست باشه امسال واکسن هاریتو بزنی.


دو تا دوست باهم رفته بودن شکار برنده ، هرتیری که بسوى پرنده شلیک می کردن ، به آن نمیخورد اما پر و بالش مى ریخت ، دوستش گفت توى این تفنگت تیره یا واجبى


غضنفر تو هواپیما تفنگشو میذاره رو مخ خلبان و میگه:از همینجا صاف میری بندرعباس خلبانه میگه:حالا چرا بندرعباس؟میگه :آخه دوستم قراره از اونجا قاچاقی ببرم دوبی.


یه ژاپنی ؟؟ سال عمرشو میده تا غذا خوردن با قاشق رو به یه مورچه یاد بده بعد میره میدون شهرش تا مورچه شو نشون بده.مردم هم جمع میشن یهو یه ترکه از راه میرسه و مورچه رو له می کنه و میگه خدا مرگتون بده مورچه هم ترس داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد