ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

جوان نگه داشتن مغز!

دقیقه در اینترنت به دنبال مطالبی بگردید که همواره می خواستید بیاموزید، هر چه که باشد! درباره بازیگران، موسقی یا فعالیت مغزی!
بله، ورزش! ورزش می تواند زوال عقل را بخوبی به تأخیر بیندازد. اما می دانید که ورزش منظم می تواند زوال عقل را کاملاً معکوس کند؟ طبق تحقیقات، تمرینات ایروبیک سرعت و شفافیت تفکر را بسیار بالا برده و همچنین بافت نسج مغز را زیادتر می کند. پیشنهاد: سه بار در هفته به مدت 50 دقیقه پیاده روی تند انجام دهید تا این تأثیر بر شما ایجاد شود. برای نتیجه بهتر، در پارک یا مکان پر درخت این کار را انجام دهید زیرا تأثیرش 20 درصد بهتر خواهد بود.
مسواک زدن به وضوح با سلامت مغزی ارتباط دارد. این نتیجه پس از مطالعه بر روی هزاران فرد بین 20 تا 59 ساله انجام شده است مشخص شد بیماری های دندان و لثه با بدترین بیماری های مغزی در سنین کهولت ارتباط دارد. پس به توصیه های دندان پزشکتان توجه کنید، هر روز حداقل یک بار مسواک بزنید و هر بار حداقل 2 دقیقه مسواک زدنتان طول بکشد.
مصرف زغال اخته سرعت عملکرد مغز را افزایش می دهد و باعث رشد سلول های هیپوکامپوس می شوند. زغال اخته را همراه با غلات یا ماست مصرف کنید و برای فصل های بعد فریز کنید.
- با سودوکو 10 سال جوان تر شوید! جداول سودوکو سرعت انتقال و تصمیم گیری در مغز را به نحوه عجیبی افزایش می دهد، اول می توانید با پازل ها و جدول های ساده که در تمام فروشگاه ها هست شروع کنید تا در سودوکو حرفه ای شوید!
مدیتیش (مراقبه) نیز بر بهبود سلول های خاکستری مغزتان اثر می گذارد و بر رشد مناطقی از مغز که مخصوص کنترل حافظه، زبان وحواس است اثر مثبت دارد. با 15 دقیقه مدیتیشن در روز شروع کنید، مثلاً در ساعت ناهار یا قبل از ترک محل کار، راست بنشینید، چشم ها را ببندید، و به هر چیزی که در زمان حال حس اش می کنید، تمرکز کنید؛ چه صدای پرنده ای در دوردست باشد چه صدای تنفس تان.

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه Nomao برای گوشی های سیستم عامل اندروید

Nomao یک موتور جستجوی مکانی است .که جستجویش را بر اساس علایق و دوستان شما انجام میدهد .بسیار سریع و راحت است .

گفته میشود این برنامه دارای بخشی است که بدن ادم ها را بدون پوشش نشان می دهد.. (تست نشده)




توضیح اصلی

Nomao - Le moteur de recherche personnalisé

Nomao est un moteur de recherche géolocalisé qui personnalise les résultats de vos recherches en fonction de ce que vous aimez et de vos amis.

Nomao est rapide, facile à prendre en main et utile grâce à la réalité augmentée vous permettant de mieux vous repérer.

Application ayant reçu le label Proxima Mobile

ادامه مطلب ...

دانلود اسپمر بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ و بلاگ اسکای

دانلود نرم افزار جدید اسپمر و ارسال نظر به تمامی وبلاگ ها

با این اسپمر می توانید به آسانی در وبلاگ های بروز شده ی بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ و بلاگ اسکای نظر ارسال کنید. امیدواریم از این نرم افزار راضی باشید.

ادامه مطلب ...

فساد اخلاقی معلم ورزش با دانش آموزش در حمام+عکس

عشق یک معلم دچار فساد اخلاقی با دانش آموز ۱۷ ساله اش به رسوایی کشیده شد.

ادامه مطلب ...

«پیشنهاد بی شرمانه» شیوخ عرب به دختران پناهنده سوری

به نقل از عربی پرس، رسانه های خبری این روزها از انتشار پدیده ای در نواحی مرزی سوریه در کشورهای همسایه خبر می دهند که به علت اوضاع بد آوارگان سوری ایجاد شده است، این پدیده شامل موج پیشنهادات ازدواج از سوی جوانان عرب در کشورهای همسایه است که از طریق سایت های اینترنتی و سایر راههای ارتباطی به اطلاع آوارگان سوری می رسد، آوارگان سوری که به علت ترک کشور خود در وضعیت بدی در مرزها به سر می برند، نیز به علت عدم داشتن درآمد و برای محافظت از دختران خود سعی می کنند با هزینه های ناچیز آنها را به عقد جوانان عرب در بیاورند.

ادامه مطلب ...

دانلود Kaspersky Antivirus & Internet Security 2013 v13.0.1.4190

شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند، حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد.

ادامه مطلب ...

انواع غسل

غسل در لغت به معنای شستن است و در اصطلاح به مجموعه‌ای از اراده قلبی و اجرای عملی در خصوص شستن بدن گفته می‌شود. اصل نظافت و طهارت از مهم‌ترین مفاهیم شخصی و اجتماعی بوده است که پیامبر اسلام(ص) از آن به عنوان نمادی از ایمان مسلمانان یاد فرمودند. غسل‌ها حسب حکم شرعی به دو دسته تقسیم می‌شود.
دسته اول: غسل‌های مستحبی همانند غسل جمعه که اکنون به آنها نمی‌پردازیم.
دسته دوم: غسل‌های واجب که در سر مبحث بدانها می‌پردازیم.
مبحث اول: انواع غسل‌های واجب به لحاظ جنس مرد و جنس زن
مبحث دوم: علت غسل‌های واجب
مبحث سوم: انجام غسل‌های واجب به لحاظ جنس زن و مرد

ادامه مطلب ...

دستگیری زنی که با 50 مرد ازدواج کرد!

پلیس هند اعلام کرد: عروس جوانی که پس از فریب دادن چندین مرد از آنان اخاذی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پلیس هند، این زن 33 ساله طی چند سال گذشته با فریب چندین مرد اموال آنان را سرقت و اقدام به فرار کرده بود.

پلیس هند اعلام کرد: برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که متهم نزدیک به 50 بار اقدام به ازدواج کرده است.

بنابر اعلام پلیس شهر «چنای»، تاکنون هفت شکایت رسمی علیه این زن به ثبت رسیده و این احتمال وجود دارد با دستگیری متهم بر تعداد قربانیان افزوده شود.

متهم پس از فریب دادن قربانیانش اقدام به ازدواج با آنان می‌کرد و پس از مدتی به بهانه‌های مختلف جواهراتش را می‌فروخت و با پول آن فرار می‌کرد.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پلیس پس از دستگیری متهم، بازجویی از او را آغاز کرد و این احتمال وجود دارد که متهم جرائم دیگری نیز مرتکب شده باشد.

واکنش مجری صرفا جهت اطلاع به افشای کارنامه تحصیلش

دیروز دیدم مدرک لیسانس مرا از راههای کاملا قانونی (!) روی اینترنت گذاشته اند و اینکه فلانی شیمی خوانده و بیسواد است و به بقیه ایراد میگیرد و کذا و کذا ... عرق شرم به پیشانی دارم از نوشتن این کلمات و باورم این است که کمال نادانی است دانش آدمها را از روی اعداد کارنامه تحصیلیشان بسنجیم و هرچند این دوستان خودشان قادرند به سادگی در تمام وجوه زندگی ما سرک بکشند، گفتم بد نیست این کارنامه ارشد من را هم داشته باشند.

ادامه مطلب ...