ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود تیتراژ پایانی سریال زیر هشت با صدای محمد اصفحانی

تیتراژ‍ پایانی سریال زیر هشت، به کارگردانی سیروس مقدم‌،‌ تهیه کننده : الهام غفوری،‌ نویسنده: سعید نعمت اله،‌ آهنگساز: آریا عظیمی نژاد،‌ خواننده:محمد اصفهانی. 

سریال زیر هشت

ادامه مطلب ...

چگونه یوتیوب هک شد؟(همراه با کد)


حتما اخبار هک شدن یوتیوب را دو روز پیش شنیدید. در اینجا قصد داریم به آناتومی هک شدن بزرگترین سایت حاوی فایلهای مولتی مدیا بپردازیم تا با اطلاعا از نوع حملات به امنیت اطلاعات بیشتر بها دهیم.

اخبار از این قرار است که کاربران عضو فوروم 4chan با دستکاری سیستم کامنت گذاری یوتیوب کاربرانی که قصد دیدن صفحات مختلف را داشتند منحرف کرده و صفحات دیگری روی سایت نمایان می شد. (آنها این کار را علیه خواننده ای بنام جاستین که صفحاتش روی یوتیوب بود، انجام دادند.) در واقع مکانیسم امنیتی بکار رفته در صفحات وب از این طریق دور زده می شود و حمله کننده با دسترسی کامل می تواند اطلاعات حساس کاربر قربانی دسترسی پیدا کند. این کار از طریق تزریق کد مخرب عملیاتی می شود. سایر کاربران از این روش استفاده کرده و کاربرانی که قصد دیدن ویدئو ها را داشتند به صفحات انحرافی می کشاندند. بیش از 2 ساعت سیستم کامنت گذاری یوتیوب قطع شده و کارشناسان آنرا از حالت دیفالت در آورده و مجددا تنظیم نمودند.

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه ارگ برای کامپیوتر

برنامه ارگ -Iranjostejoo.blogsky.com 
 
برنامه بسیار کارامد برای ساخت آهنگ در کامپیوتر. به وسیله این برنامه می توانید صداهای گوناگون از جمله پیانو و گیتار و ویولون و  فلوت و.. را دراورید. حجم این برنامه هم زیاد نیست.
ادامه مطلب ...

قرارداد صدا و سیما با خواننده سوسن خانم

خواننده سوسن خانم برای صدا و سیما کار تبلیغی ساخته و قرار است بزودی پخش شود.


فروزنده که مسئولیت این گروه زیرزمینی را برعهده دارد اخیرا در گفتگویی اعلام کرده کاری تبلیغاتی ساخته که تحویل موسسه سفارش دهنده آگهی شده و قرار است تا از صداوسیما به نمایش درآید.

مسئول این گروه در این خصوص گفته است درآمدهای مجاز گروهش از راه تبلیغات است و به درآمدهای گروه از راه موسیقی زیرزمینی اشاره ای نکرده است.

گفتنی است این گروه قبلا آهنگ مبتذل "سوسن خانم" را اجرا کرده بود.

منبع: فردا نوشت

پرونده دعوتنامه پرشین گیگ بسته شد!

با سلام به دوستانی که درخواست دعوتنامه پرشین گیگ د اده بودند در پاسخ باید بگم در صفحه اصلی این سایت لینک ثبت نام قرار داده شده و نیازی نیست کسی برای شما دعوتنامه بفرستد.