ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ثبت ساعات کاری + دانلود

یکی از مشکلات کارمندانی که مبنای محاسبه حقوقشان بر اساس ساعت کارکرد است ، ثبت و برآورد درآمد ماهیانه بر اساس مجموع ساعت کارکرد در بازه مشخص است.

 
 
 
 
در این نرم افزار سعی شده اطلاعات ورود و خروج نیرو را ثبت کرده و در انتها با توجه به بازه تعیین شده و یا لیست کلی اطلاعات ، مجموع ساعت های کارکرد و میزان مبلغ مربوطه با توجه به قیمتهایی که در تنظیمات برنامه لحاظ شده است محاسبه گردد.
ادامه مطلب ...

بازی تام و جری برای جاوا + دانلود

این بازی براساس کارتون معروف تام و جری ساخته شده است. شما در این بازی نقش جری را ایفا می کنید.

 

 
پنیر ها را بدست بیاورید بدون اینکه تام گرسنه به شما برسد.
ادامه مطلب ...

تصاویر روز/ مرگ پایان تجاوز است!

خروج قطار از ریل،شهادت کشاورز فسطینی،ادامه تظاهرات در پاکستان،گاوبازی به سبک هندی،درختان عجیب جنگل پادانگ و... از مهمترین تصاویر خبری امروز است.

ادامه مطلب ...

دانلود فیلـــــــتر شکن قوی





دانلود فایل فیلترشکن  (برای دانلود باید عضو شوید - در عرض چند ثانیه عضو شوید)

پسورد فایل زیپ:Iranjostejoo.blogsky.com






دانلود برنامه تبدیل گوشی های اندروید به وبکم


اگر میخواهید از گوشی اندرویدی خود به عنوان وبکم استفاده کنیداز این برنامه میتوانید استفاده کنیداین برنامه می تواند از راه های مختلف نظیر وای فای ، بلوتوث و یا کابل USB این کار را برای شما انجام دهد.
برای استفاده از این برنامه نیاز به کلاینت پی سی خواهید داشت که توضیحات مربوط به آن در پیام های داخل برنامه درج شده است. پس از تنظیمات اولیه خواهید توانست از گوشی خود به عنوان وبکم در مسنجر های اسکایپ ، یاهو ، ام اس ان و … استفاده کنید . این برنامه همچنین قادر است تا میکروفون گوشی شما را نیز به عنوان میکروفون کامپیوتر مورد استفاده قرار دهد .
قابل نصب بر روی اندروید 2.1 و به بالا

ادامه مطلب ...