ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش

Download Babak Jahanbakhsh Full Archive

دانلود فول آلبوم بابک جهانبخش

دانلود تمامی آلبوم ها و تک آهنگ های اجرا شده از بابک جهانبخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم


Babak Jahanbakhsh

 

 

فول آلبوم بابک جهانبخش

 

آلبوم ها :

 

 

آلبوم بی نام :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

اگه نباشی

فال

رسمش نبود

برو دیگه

زمستون

به کی داری فکر میکنی

از چشم من

تازگیا

چی نصیبت میشه

میمیرم

فکرشو کن

 

 

آلبوم چی شده :

دانلود کل آلبوم در یک فابل زیپ

ترک 1

ترک 2

ترک 3

ترک 4

ترک 5

ترک 6

ترک 7

ترک 8

ترک 9

ترک 10

ترک 11

 

 

آلبوم کالکشن :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

پایان

سخته

خاطره

ازم دوری نکن

دوباره

چیکار کنم

همیشه

من که باورم نمیشه

 

 

آلبوم احساس :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

با تو

احساس

رفت و شکستی

کجایی

یاد تو

بد نیست

بی ستاره

بی خودی

به کسی چه

بخشیدمت

پناهم بده

 

 

آلبوم منو بارون :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

همه دنیام

دیدنی شدی

ای دل

مواظب خودت باش

منو بارون

به خودت باختمت

ایده ال

اغرار

ای کاش

دوباره (رمیکس)

منو بارون

 

 

آلبوم اکسیژن :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

اکسیژن

منو نگاه کن

تا حالا شده

یه چیزی میگی

بسه دیگه

راز

چه حس خوبی

رویای شیرین

عذاب

فقط به عشق تو

روزمرگی

خونه

 

 

آلبوم زندگی من :

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

باور کن

زندگی من

دوست دارم

هزیون

عاشقی

افسانه

عادت

تورو میخوام

گذشته

انگیزه

 

 

تک آهنگ ها :

پایان

برو دیگه

عاشقم کن

آتیشم بزن

باغ بلور

برف

بی تو میمیرم

چیکار کنم

چی نصیبت میشه

دریا

دل سرد نشو از عشق

دلتنگی

دوباره

دوست دارم

احساس 2

فکرشو کن

همیشه

کاسه ی گندم

خاطره

من که باورم نمیشه

منو از یاد ببر

منو سازم

میمیرم

پناهم بده

سخته

تابلوهای نقاشی

تمومه

تیک و تیک

تو چشمای منی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد