ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

حضور رضا صادقی در برنامه دورهمی مهران مدیری !

رضا صادقی ، برنامه دورهمی

رضا صادقی هنرمند کشورمان در اینستاگرامش از حضور در برنامه دورهمی خبر داد.

بازدید : 1,503 نفر

رضا صادقی به دورهمی آمد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری برنامه ای پرمخاطب است که بالاخره موفق شد پای رضا صادقی را بعد از مدتها به برنامه تلویزیونی بکشاند .رضا صادقی از حضور در برنامه «دورهمی» در آینده نزدیک خبر داد.

رضا صادقی خواننده محبوب کشور در پیامی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که در برنامه «دورهمی» شرکت کرده است و به زودی این برنامه از شبکه نسیم پخش می شود.

رضا صادقی در دورهمی

 حضور رضا صادقی در برنامه دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در همین مدتی که از پخش آن می گذرد توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. دورهمی با دکور عظیم خود، در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان را در محل اجرای برنامه به تماشای بازی بازیگران می نشاند و سعی شده ساختار آن نسبت به سایر آثار نمایشی تلویزیون متفاوت باشد. جدای از مخاطبانی که در استودیو به تماشا می نشینند، میلیون ها نفر دیگر نیز از طریق تلویزیون و شبکه ی نسیم این برنامه را می بینند و احتمالاً جماعت دیگری نیز از طریق اینترنت آن را دنبال می کنند.

رضا صادقی در صفحه شخصی خود نوشت:

«مدتهـا بود به حضور در تلویزیون برای مصاحبه ها و گفتگوها اشتیاقی نداشتم به دلایل مختلف ... اما وقتی مرد دوستداشتنی مثل مهران مدیری روبروت باشه که معنی اصیل لبخند خداست و نگاه محترم و باوقارش به مردمش و اخم و لبخند جامعه اش و میشه در حضورش حس کرد .. با اشتیاق هستم و خوشحالم از این بودن.
پ ن :ممنونم از دوست همیشه جانم علی اوجی که کنارم بود و با انرژی مثبتش همراه بود»

حضور رضا صادقی در برنامه دورهمی مهران مدیری !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد