ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر


دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر


ترانه : مهرزاد امیرخانی / آهنگ : محمد علیزاده و میلاد ترابی / تنظیم : معین راهبر

تیتراژ سریال برادر

 

  




متن دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر
بدون تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من تو اول مسیر خوشبختی تهِ دنیا رسیدم من بدون من سرت چقد گرمه کی حال این روزامو میفهمه قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه، کار دنیای بی رحمه زمونه عمر مارو میگیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره بخاطر تو هر کاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقای نصف نیمه نگام کن به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه مگه ریشه از زردیه ساقه هاش خسته میشه به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم تکست آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر زمونه عمر مارو میگیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره بخاطر تو هر کاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقای نصف نیمه نگام کن به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه مگه ریشه از زردیه ساقه هاش خسته میشه به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد