ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد



دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد


ترانه و تنظیم : مهدی جهانی / ترانه رپ : اردلان طعمه

 

  


متن دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد
بی تو انگار کل این شهر قهره با من وقتی نیستی این نفسهام اشتباهن، اشتباهن راه بسته شد وقتی نگاش از نگام خسته شد هرچی داشتمو دادم یهویی رفت یه طوری زد شکست دلو بی رحم که بریدم جلو میرم ثانیه ها بی تو آروم عزیزم تو خوبه حالتو من داغونو مریضم قانون نداره نه نمیگذره اگه چشامون نباشه تر بی تو رو شونه هام کوه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده بی تو رو شونه هام کوه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده یادت نره وقتی همه روزگارت غمه یکی هست که میخواد از کنارت نره تا تهش، تا چشات تر نشه با اشک اگه شکست صد دفعه دلم فدای سرت اگه حس میشه جای خالیت تو شبای من عیبی نداره من صبورم بیشتر از این حرفا خرابتم الانشم کسی جات نمیاد هرچقدم تنها بشم بی تو رو شونه هام کوه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده بی تو رو شونه هام کوه درده همه میگن اون دیوونه بر نمیگرده آخ که وقتی نیست خونمون سرده دنیای من رو پر از غصه کرده من خودم رو سمت چشمات هی کشیدم کاش یه لحظه من به دستات میرسیدم
تبلیغات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد