ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

پیکه: غیبت من لطمه‌ای به بارسا نمی‌زند

مدافع محروم تیم فوتبال بارسلونا گفت: اطمینان دارم که غیبت من لطمه‌ای به بارسا نمی‌زند.
خبرگزاری فارس: پیکه: غیبت من لطمه‌ای به بارسا نمی‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس، جرارد پیکه مدافع پر حاشیه تیم فوتبال بارسلونا در آستانه بازی امشب تیمش برابر اتلتیکومادرید درباره محرومیت خود گفت: انتظار داشتم فدراسیون فوتبال اسپانیا و یوفا درباره من تصمیم بهتری بگیرند، من کار اشتباهی نکرده‌ام و هنوز هم با صدای بلند اعلام می‌کنم که از کسی یا از باشگاهی عذرخواهی نخواهم کرد. در هر حال غیبت من ضرری برای بارسلونا ندارد.

پیکه ادامه داد: غیبت من لطمه‌ای به بارسا نمی‌زند چرا که بارسلونا به مراتب بزرگتر از من است، اگر همه بازیکنان بارسلونا در کنار هم جمع بشوند باز هم از نام بارسلونا کوچکترند. امیداورم این روزهای بد برای من زودتر تمام شود و بار دیگر وارد میدان شوم.

دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا، امشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد