ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ارتقا اف ۱۶های اسرائیل برای رویارویی با «اس ۳۰۰ آلماز» ایران

فلایت گلوبال گزارش داد
ارتقا جنگنده‌های اف اسرائیل برای رویارویی با «اس ۳۰۰ آلماز» ایران

یک وبگاه انگلیسی ویژه امور هوایی نوشت که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حال تجهیز اف ۱۶ خود با سامانه‌های ناشناس برای غلبه بر پدافند هوایی ایران و نابودی موشک‌های زمین به زمینه نشانه گرفته به اسرائیل است.

خبرگزاری فارس: ارتقا جنگنده‌های اف اسرائیل برای رویارویی با «اس ۳۰۰ آلماز» ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسرائیل در حال ارتقا جنگنده‌های «اف 16 لاکهید مارتین» به سامانه‌های فاش نشده‌ای برای غلبه بر تهدیدهای افزایش یافته ناشی از موشک‌های سطح به هوا است.

بر این اساس، یک مقام ارتش نیروی هوایی اسرائیل به وبگاه انگلیسی «فلایت گلوبال» گفت، گزارش های اطلاعاتی لزوم ارتقا این هواپیماها را می رسانند.

این مقام اسرائیلی در این زمینه گفت: «تهدیدهایی که با آن‌ها مواجه هستیم و خواهیم شد نیاز به نصب سامانه‌های جدیدی دارند. ما تمرکز خود را بر موشک های سطح به هوا که تهدیدی علیه جنگنده‌های ما هستند گذاشته ایم و نیاز است تاسیسات موشکی سطح به سطح آماده برای شلیک به اسرائیل نیز منهدم شوند.»

فلایت گلوبال نوشت: نیروی هوایی اسرائیل به ویژه نسبت به این که شاید مجبور باشد به تاسیسات دفاع شده از سوی سامانه موشکی «اس  _ 300 آلماز» روسی که ایران در تلاش برای دستیابی به آن ها است، حمله کند آگاهی دارد. به همین منظور نیروی هوایی اسرائیل اخیرا در رزمایش مشترک هوایی با یونان جهت مواجهه با آتشبارهای اس 300 شرکت جست.

فلایت گلوبال در خاتمه نوشت: تل آویو در راه کاری دیگر  در حال تجهیز اسکادران «اف 16 ای اس»  با بمب «جی بی یو _ 39» که بمبی هدایت شونده است، می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد