ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

پیروانی: پرسپولیس 10 سال است دفاع چپ ندارد/ نباید در هفته دوم برانکو را در منگنه بگذارند

نباید برخی به کی‌روش بی‌احترامی کنند/ آری‌هان با دیدن امکانات ما شبانه فرار کرد
پیروانی: پرسپولیس 10 سال است دفاع چپ ندارد/ نباید در هفته دوم برانکو را در منگنه بگذارند

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت:پرسپولیس 10 سال است نتوانسته دفاع چپ خوب بگیرد. تمام معضلات جامعه در حال حل شدن است اما در این پست پرسپولیس نتوانسته بازیکن جذب کند.

خبرگزاری فارس: پیروانی: پرسپولیس 10 سال است دفاع چپ ندارد/ نباید در هفته دوم برانکو را در منگنه بگذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص وضعیت پرسپولیس و قضاوت داوران اظهار داشت: ثبات همیشه نتیجه به همراه دارد پرسپولیس در چند سال گذشته 15 سرمربی عوض کرده است. برخی مدیرعاملانی که در این باشگاه حاضر شدند اصلا کار بلد نبودند. بزرگترین ابزار یک تیم بازیکن است 10 سال است که پرسپولیس نتوانسته دفاع چپ خوب بگیرد. تمام معضلات جامعه در حال حل شدن است اما در این پست پرسپولیس نتوانسته بازیکن جذب کند. معتقدم که جنس بازیکنان پرسپولیس در این فصل جور نیست. سالیان سال بازیکن خارجی خوب نتوانسته جذب کند. مهاجمی که روی نیمکت است نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند. فوتبال ملی ما هم بازیکنان رو به جلو را نیاز دارد. پرسپولیس باید در یارگیری بهتر باید عمل می‌کرد، اما از اینکه از هفته دوم، سوم سرمربی را در منگنه بگذارند درست نیست. بازیکنان باید بدانند همیشه سرمربی و مدیریت مقصر نیست باید بدانند که پیراهن چه تیمی را می‌پوشند متاسفانه در این زمینه فقط هواداران لطمه می‌خورند.

وی افزود: امیدوارم پرسپولیس که خیلی طرفدار دارد نتیجه بگیرد. از روزی که در تیم ملی حاضر شدم در مورد پرسپولیس صحبت نکردم اما هم اکنون می گویم امیدوارم اتحادی به دست بیاید که تیم موفق باشد اگر 11 ملی پوش در تیم باشند و اختلافاتی که هم اکنون برخی از آنها مشهود شده وجود داشته باشد تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اینکه یک سری بازیکن به تیم تحمیل شده‌اند خاطرنشان کرد: ما از دور نمی‌توانیم قضاوت می‌کنیم اما مربی به دنبال این است که بهترین تصمیم را بگیرد. من روز گذشته بعد از باخت برای اولین بار در تاریخ فوتبالم 2 دقیقه آخر بازی را نگاه نکردم چرا که عاشق این تیم هستم. خیلی به من برخورد و دوست ندارم حتی پرسپولیس مساوی کند. البته باید بگویم که سپاهان تیم خوبی دارد. پول خوب و امکانات خوبی هم دارد. بازیکنان خوبی هم جذب کردند. قانون فوتبال این است که پرداخت‌ها با موقع باشد. پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی آورده است.

مدیرفنی تیم ملی در خصوص غیبت طولانی کی‌روش گفت: 2 ماه فوتبال ما تعطیل بود. 2 هفته لیگ شروع شده است. در هیچ جای دنیا این گونه نیست که سرمربی سر تمرینات تیمی برود. روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس سال گذشته سر تمرین منچستریونایتد می‌رفت؟ یواخیم لو سر تمرین بایرن‌مونیخ می‌رفت؟! باید نقد سازنده کرد. از روز اول قرار بود کی‌روش اوایل شهریور بیاید سازمان لیگ درخواست کرد بازی با اردن را عقب‌تر بیندازیم. یکی گفته که کی‌روش 2 ماه نیست وقتی تیم ملی برنامه‌ای ندارد بیاید چه کند. بحث پیشنهاد مکزیک بوده اما او مربی حرفه‌ای است و به ایران بازخواهد گشت.

مدیرفنی تیم ملی تصریح کرد: وقتی لیگ داریم چگونه تمرین بگذاریم. اگر تمرین تیم ملی باشد و کی‌روش نباشد ایراد دارد. مطمئن باشید کی‌روش یک هفته قبل از بازی با گوام به ایران خواهد آمد. با ترکمنستان مساوی کردیم اما انتقاد باید سازنده باشد. ما بعد از جام جهانی جوانگرایی کردیم. نباید کسانی به خود اجازه دهند و به سرمربی تیم ملی بی احترامی کنند. دوستان نماینده مجلس باید در مسائل کلان ورزشی دخالت کنند نه در مسائل جزئی. به خاطر نداشتن اطلاعات کافی هم به خودشان لطمه می زنند و هم به دیگران. کی‌روش در بین مردم محبوب است و با توجه به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه انتقاد از کی‌روش ضد تبلیغ خواهد بود. این همه در کشور مشکلات وجود دارد. من هفته‌ای 2 بار با کی‌روش در ارتباط هستم.

پیروانی یادآور شد: کی‌روش هفته آینده می‌آید اما با آمدن او مشکل امکانات ما حل می‌شود؟ ما 9 زمین را دیدیم که دستگردی را پسندیدیم اما آنجا نمی‌توانیم برویم زیرا عراق می‌خواهد بیاید. ما یک اتوبوس نداریم. ترکمنستانی‌ها لب مرز اتوبوس وی وی آی پی گذاشته بودند که کی‌روش گفت نمی‌توانیم این اتوبوس را به ایران ببریم! اسپانسر لباس تیم ملی 10 مرداد تمام شده و ما شهریور ماه بازی داریم اما هنوز قرارداد بسته نشده است. بازی دوستانه نداریم، با تلاش همه یک بازی دوستانه با ژاپن هماهنگ شد. دغدغه تیم ملی این موارد است.

وی افزود: نظر من این است که اگر قرار است نقد صورت بگیرد سازنده باشد. من هم معتقدم باید ترکمنستان را می‌بردیم اما باید همه موارد را در نظر گرفت. یکی از مربیانی که هم‌اکنون در تیم‌های بزرگ هم سرمربی است گفته کی روش را نمی‌شناسم در صورتی که این گونه صحبت‌ها درست نیست. کی روش را باید از خودمان بدانیم. اگر بخواهیم 10-15 مربی بزرگ دنیا را نام ببریم کی‌روش یکی از آنها خواهد بود. اگر او را از دست بدهیم سالیان سال دیگر نمی توانیم مثل او را داشته باشیم. من بالاترین مدرک مربی‌گری را دارم اما چیزهایی از کی‌روش می‌بینیم که برای من تازگی دارد. حالا هم پست دارم و این حرف‌ها را می‌زنم و از من می‌پذیرند زیرا نمی گویند که به دنبال پست است. باید رفتار جهانی داشته باشیم. در حال حاضر از لحاظ امکاناتی در سطح آسیا هم نیستیم. نمایندگان مجلس بیایند و دست به دست هم بدهیم و برای رفع مشکلات قدم برداریم. بی احترامی را قبول ندارم. بدترین کار این است که ما از یک کار غلط نتیجه بگیریم آری‌هان وقتی امکانات ما را دید شبانه فرار کرد. آروزی من این است که ادب و احترام در همه حوزه‌ها حفظ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد