ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

تاسیسات و میثاق امتیازات را تقسیم کردند/ توقف شاگردان شمسایی پس از ۱۵۰ روز

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال
تاسیسات و میثاق امتیازات را تقسیم کردند/ توقف شاگردان شمسایی پس از ۱۵۰ روز

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر مقابل میثاق تهران به تساوی دست یافت.

خبرگزاری فارس: تاسیسات و میثاق امتیازات را تقسیم کردند/ توقف شاگردان شمسایی پس از ۱۵۰ روز


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز از ساعت 17 آغاز شد. در نیمه اول شاگردان وحید شمسایی با 3 گل اصغر حسن‌زاده، سعید عباسی و علی زارعی و در مقابل تک گل الیاس براتی به پیروزی رسیدند اما در نیمه دوم میثاقی‌ها توسط مهدی رضاییان (2بار) توانستند بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه زارعی توانست بار دیگر برای تاسیسات گلزنی کند اما این پایان کار نبود و بار دیگر میثاقی‌ها توسط براتی به گل تساوی رسیدند. تاسیسات با این تساوی 10 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

شاگردان وحید شمسایی پس از 150 روز در یک بازی متوقف شدند. این تیم در آخرین دیدار فصل گذشته مقابل منصوری قرچک به تساوی یک بر یک دست یافته بود. تاسیساتی‌ها در 3 هفته ابتدایی لیگ امسال پیروزی را از آن خود کردند و در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز عنوان قهرمانی را کسب کردند.

روز گذشته نیز 6 دیدار برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

* نجات مسی‌ها توسط یک برزیلی

دو تیم مدعی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار ابتدا ملی حفاری توانست 3 گل پی در پی به ثمر برساند و شرایط سختی را برای تیم مدعی مس به وجود بیاورد اما در نیمه دوم مسی‌ها به بازی برگشتند و با کمک بازیکن برزیلی خود نتیحه را به تساوی کشاندند.
برای حفاری احمد ملاعلی، حسین فهیمی، شهاب طالبی و برای تیم مس ابتدا بلور دو گل زد و در نهایت حسین طیبی بهترین بازیکن سال آسیا نتیجه را مساوی کرد.

* ناظر داوری اشتباه داوری را تایید کرد
تیم فوتسال یاسین پیشرو با نتیجه 5 بر یک مقابل میزبان خود فرش‌آرا به پیروزی رسید. دو پنالتی مشکوک و یک توپ که روی خط دروازه بود باعث اعتراض تیم فرش‌آرا شد که در نهایت ناظر داوری اشتباه داور در نگرفتن پنالتی را قبول کرد. در این دیدار ابتدا علی اسعدی برای فرش‌آرا گلزنی کرد، اما در ادامه کوهستانی، اطمینان، قاسمی، وفایی و احمدی گلزنان یاسین پیشرو بودند. حسین شمس در کنار تیم یاسین پیشرو حضور داشت.

* دشت یک امتیازی ساروی‌ها
دیدار دو تیم گیتی‌پسند و شهروند با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در نیمه اول احمد اسماعیل‌پور تک گل بازی را برای گیتی‌پسند به ثمر رساند اما نیمه دوم این تیم ساروی بود که با دو گل پی در پی توسط عظیمایی و بلباسی، شرایط تیم میزبان را سخت کند تا اینکه دوباره اسماعیل‌پور گلزنی کرد تا نتیجه 2 بر 2 در نهایت برای گیتی‌ها یک امتیاز بیشتر نداشته باشد.

* تقسیم امتیازات تازه‌وارده‌ها
دو تیم تازه صعود کرده آذرخش بندرعباس و کاشی نیلو امتیازها را با هم تقسیم کردند. میری‌زاده برای تیم بندری و یوسفی هم برای تیم اصفهانی گلزنی کردند.

* فرار دقایق پایانی تبریز‌ها از شکست
در دیدار دیگر هفته چهارم، دبیری تبریز میزبان تیم منصوری قرچک بود که در نهایت با گل دقایق آخر از شکست خانگی گریخت. در این بازی ابتدا حفیظی برای منصوری گلزنی کرد تا شرایط سختی را برای میزبان فراهم کند. دقایق پایانی این بازی بود که شفیعی گل مساوی را به ثمر رساند تا یک میزبان دیگر هم تنها یک امتیاز به دست بیاورد.

* پیروزی خارج از خانه مشهدی‌ها
دومین میهمان پیروز این هفته فردوسی مشهد بود که توانست تیم مقاومت را در خانه خود را شکست 2 بر صفر شکست دهد. در این دیدار خیام و طیبی برای فردوسی گلزنی کردند تا پیروزی خارج از خانه شیرینی به دست آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد