ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دخالت نتانیاهو در عملکرد وزارت خارجه امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است

لیبرمن:
دخالت نتانیاهو در عملکرد وزارت خارجه امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم را به دخالت در وزارت خارجه این رژیم و تضعیف عملکرد این نهاد متهم کرد.

خبرگزاری فارس: دخالت نتانیاهو در عملکرد وزارت خارجه امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویگدور لیبرمن» با انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» گفت، دخالت او در وزارت خارجه اسرائیل به امنیت ملی این رژیم و توانایی آن برای دفاع از خود در عرصه بین‌المللی آسیب رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، لیبرمن در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «اقدامات نتانیاهو وزارت خارجه را به نهادی که فاقد قدرت و تاثیرگذاری است، تبدیل کرده است».

او نتانیاهو را به خاطر عدم پاسخ به انتقاد بی‌سابقه «بان کی مون»‌ دبیرکل سازمان ملل از اسرائیل در پی حمله یهودیان افراطی به منازل فلسطینی‌ها مورد سرزنش قرار داد و گفت:« این اتفاق باید همه چراغ‌های خطر را برای کسی که اهمیت جایگاه سیاسیِ ِامنیت و اقتصاد اسرائیل را درک می‌کند، روشن کند».

رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» در ادامه افزود، سپتامبر ماه پر چالشی برای اسرائیل در عرصه بین‌المللی است. اواسط آوریل، نشست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواهد بود و احتمالا درباره قطعنامه پیشنهادی مصر و سایر کشورهای مسلمان و عربی درباره نظارت بر تاسیسات هسته‌ای اسرائیل رای‌گیری خواهد شد.

لیبرمن گفت: «اواخر ماه آینده نیز مجمع عمومی سازمان ملل تشکیل خواهد شد که طی آن جلساتی نیز در شورای امنیت برگزار می‌شود. این نگرانی وجود دارد که مجمع عمومی سازمان ملل اسرائیل را وادار به توافق با تشکیلات خودگردان کند یا تشکیلات خودگردان به عضو کامل سازمان ملل تبدیل شود. این نگرانی وجود دارد که این بار آمریکا قطعنامه را وتو نکند و این سناریو به واقعیت بپیوندد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد