ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

بحرین؛ تمدید مجدد بازداشت «شریف» به مدت 15 روز دیگر


بحرین؛ تمدید مجدد بازداشت «شریف» به مدت 15 روز دیگر

دادستانی کل بحرین مدت بازداشت موقت دبیر کل سابق جمعیت «وعد» را بار دیگر برای مدت 15 روزه تمدید کرد.

خبرگزاری فارس: بحرین؛ تمدید مجدد بازداشت «شریف» به مدت 15 روز دیگر
به گزار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادستانی کل قرار بازداشت موقت «ابراهیم شریف» دبیر کل سابق جمعیت «وعد» را برای دومین بار متوالی به مدت 15 روز تمدید کرد.

به گزارش وبگاه خبری «مرآة البحرین»، دادستانی کل بحرین 15 روز گذشته نیز قرار موقت بازداشت 24 ساعته شرف را به مدت دو هفته تمدید کرده بود.

بر اساس این گزارش، دادستانی کل بحرین قبل از تمدید دو هفته گذشته قرار بازداشت موقت ابراهیم شریف به بهانه بازجویی و تکمیل تحقیقات، اتهام وی را تحریک به خشونت و فعالیت برای تغییر نظام حاکم در این کشور با استفاده از زور اعلام کرد.

«ابراهیم شریف» دبیر کل جمعیت دموکراتیک «العمل الوطنی»‌(وعد) 29 خرداد ماه گذشته پس از اینکه به علت مخالفت با نظام بحرین و حمایت از انقلاب 14 فوریه، چهار سال را در حبس گذرانده بود، از زندان آزاد شد.

جمعیت دموکراتیک «العمل الوطنی» بامداد یکشنبه دو هفته گذشته با اعلام خبر دستگیری مجدد ابراهیم شریف، اعلام کرد: ماموران دولتی در غالب چند خودروی پلیس، شریف را از منزلش به مرکز پلیس «الحاله» واقع در منطقه «المحرق» بردند...مأموران بلافاصله روند بازجویی اولیه را آغاز کرده و از حضور وکیل مدافعش در جریان تحقیقات جلوگیری کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد