ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه با لینک مستقیم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه با لینک مستقیم  + متن آهنگ

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

«« اینستاگرام رسمی سایت : TakMelody_insta لطفا Follow کنید »»

Jamshid-Be-Zaher-Hame-Chi-Khoobe



 

متن آهنگ جدید جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه

به ظاهر همه چی خوبه به ظاهر خوبمو شادم ولی تو دلم آشوبه از اینکه دل به تو دادم
حقیقت داره این قصه منم مثه تو بیتابم منم شبا از این تقدیر با آرامش نمیخوابم
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی
نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شاید نشون نده چهرم چیزی که تویه قلبم هست
جهانم بی الف شد رفت از اون روز که به تو دل بست
به ظاهر خوبم اما نه همه چی که به ظاهر نیست
یه بن بست مقصده خوبی برایه یه مسافر نیست
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی
نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا تبه تنده پریشونی , نگو خوشحالو خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
شده سهمه من از دنیا
تبه تنده پریشونی
نگو خوشحالو خوشبختی
تو حالم رو نمیدونی



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد