ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیوضی به نام نگاهتو ازم نگیر

ترانه : داود رحمت اللهی – آهنگ : علیرضا افکاری – تنظیم : معین راهبر

محمدرضا عیوضی - نگاهتو ازم نگیر

  

+ متن آهنگ نگاهتو ازم نگیر محمدرضا عیوضی :
زل میزنم به آینه روبه خودم می ایستم
انگار بعد از دیدنت اونی که بودم نیستم
تاریک بودم تو خودم تصویر تو مهتاب بود
انگار تا قبل از چشات هر چی که دیدم خواب بود
نگاهتو ازم نگیر که بی نگات سر در گمم
مثل تو دریا نیستم اما پر از تلاطمم
نگاهتو ازم نگیر فرصت بده فقط یه کم
از حال و روز من نپرس بغضم نمیذاره بگم
یک عمر هر روز دلهره ، یک عمر هر شب بی قرار
یه عمره اما تو یه شب خودتو جای من بذار
میمیرم اون روزی که تو از روزگارم کم بشی
به آب و آتیش میزنم تا تو هم عاشقم بشی
(متن ترانه آهنگ جدید محمدرضا عیوضی نگاهتو ازم نگیر)
نگاهتو ازم نگیر که بی نگات سر در گمم
مثل تو دریا نیستم اما پر از تلاطمم
نگاهتو ازم نگیر فرصت بده فقط یه کم
از حال و روز من نپرس بغضم نمیذاره بگم
ترانه آهنگ نگاهتو ازم نگیر از داود رحمت اللهی

 

ــــ دانلود آهنگ جدید نگاهتو ازم نگیر از محمدرضا عیوضی ــــ

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohammadreza Eyvazi – Negaheto Azam Nagir [۳۲۰].mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohammadreza Eyvazi – Negaheto Azam Nagir [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد