ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اس ام اس جک جدید



یه آهنگو 2بار گوش میدم، حفظه حفظ میشم ولی لامصب کتابامو صدبار میخونم، ولی انگار باز یه جایه کار میلنگه . آخه این چه وضعیه؟؟!!!!





بابامو شوهر خالم داشتن با هم فیلم می دیدن بعد تو یه صحنه دایناسور نشون داده..... شوهر خالمم خیلی جدی می پرسه این دایناسورا طبیعین؟؟؟ بابامم از اون جدی تر میگه : نمی دونم, فک کنم....
فرستنده : دکتر بعد از این ....!!!!




دوســـت عــزیــز !!!
هرکی اددت کرد قرار نیست دوست پسر یا دوست دخترت بشه که !!!
هرکی هم اکسپت کرد قرار نیست باهات چت کنه !!!
هرکی هم لایک زد برات معنیش این نیست عاشقته :|
هرکی هم جوابتو داد قصدش این نیست که بهت آمــار بده :|
کنــــتــرل کــــن خــــودتــــو...
  




ما یه یخچال داریم داخل آسایشگاهمون که نقش همون مداد سفید داخل جعبه مداد رنگی رو داره ... حالا با این حال ما هر ربع ساعت یبار میریم درش رو باز و بسته میکنیم ... اسکل هم خودتی ...!!!





پسر : بابا تورم یعنی چی ؟
پدر : یادته دو سال پیش گفتم اگه پسر خوبی باشی میریم کیش ؟
پسر : آره آره خیلی خوش گذشت ،امسالم میریم ؟
پدر : امسال اگه تا قیام قیامت هم پسر خوبی باشی از شاه عبدالعظیم اونورتر هم نمی تونیم بریم ، به این میگن تورم ..





به بعضیام باس گفت:

ب ظاهرت نناز آخه خیابـ ـ ـ ـون ما هم قشنگه.....

اما اَز زیرِش فاضلاب رد میشه!!!!! والا
فرستنده : احسان




امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :

حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا.......





ﺑﺎﺑﺎم ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﺸﺎم ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﭼﻪ ﮔﻨﺪﯼ ﺯﺩم
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﻮﻝ تو جیبی می خوام؛ ﺑﻪ ۱۷ﺯﺑﻮﻥ ﺯﻧﺪﻩﯼ
ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﮕم ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧمیشه !
فرستنده : عمرا اگه بگم




بچه که بودم فکر میکردم زمان قدیم همه جا سیاه سفید بوده





قلم چی دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه:
به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان
از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلم چی بودم




ماتو سوم راهنمایی یه معلم جغرافیا داشتیم ینی ضریب هوشی درحد باب اسفنجی.
یه بار توکلاس درمورد سیاهچال بحث شد برگشت گفت توسیاهچال جاذبه ی زمین هست؟
دقت کنین سیاهچال جاذبه ی زمین
قیافه من:)
قیافه معلم:(
قیافه مدیر:/





بچه ها...........4جوک هرهفته به کسی که پستش بیشترین لایک رو داشته باشه،یه شارژ 2000 تومنی میده
من الان 2 ماهِ گوشیم شارژ نداره~ــ~
وجدان داشته باشیدD:
فرستنده : ♠Reus♠




الیسا و ملیسا ، رفتن برن کلیسا

تو راهروی کلیسا ، گیر کرد به سقف کلیپسا ! :)))))))





.
مورد داشتیم که دختره استاتوس زده : همه پسرا مزخرفن!!
اوسگول اولی : خیلی باحال بود !
اوسگول دومی : با اینکه پسرم ولی باهات موافقم!
اوسگول سومی : وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
روی صحبت من بیشتر با اون اوسگول عزیز،اوسگول چهار هستش
اینو واسه چی share کردی !!!؟ :|



خدایا پولدارم ک نیستیم بدیم ب این صدا و سیما ک اینقد تبلیغ برنج آوازه و... نزاره آخه یکی نی ب اینا بگه ملت میخوان برنامه و سریال ببینن ن برنج خام ب ملت نشون بدین و آزار بدین و اذیتشون کنین باور کنین دارین ظلم میکنین ب این مردم:)) حداقل برنج آوازرو بپزین موقعی ک سریال میبینن بیاید درب خونه بشون بدین ثوابم داره ملتم دعاتون میکنن:))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد