ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

افتضاح اخلاقی دیگر در ورزش ایران

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت:‌ شنیده ام که مربی ایتالیایی با ملی‌پوشان به میهمانی رفته و در آن محل در حال مصرف مواد مخدر بوده که یکی از ملی‌پوشان جوان از وی به طور پنهانی فیلم گرفته است.

حمود رشیدی نایب رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: روز گذشته قبل از اینکه "جیرو" از ایران برود با حضور در فدراسیون از وی تقدیر و تشکر کردیم و حقوق ۸ ماه کار وی را پرداخت کردیم. البته شنیدم او در آخرین مصاحبه‌های خود عنوان کرده که مرا از تیم ملی اخراج کردند که اینطور نبوده است. 

رشیدی در مورد ادعای "جیرو" در مورد اینکه قرارداد وی در ایتالیا امضا شده است، گفت:‌ بنده چیزهای عجیبی شنیدم که وی گفته است روز اول برای مربیگری به ایران نیامده است؛ اما باید عرض کنم ایشان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران بوده و پس از انتخاب در کمیته ملی المپیک در حضور افشارزاده و امینی قرارداد وی ثبت شده است.

نایب رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه جیرو ادعا کرده که مسئولان فدراسیون به او گفته‌اند که از وی یک فیلم دارند که باید از ایران برود، اظهار داشت: مشکلات فراوانی داشت و شنیدم که با ملی‌پوشان به میهمانی رفته و در آن محل در حال مصرف مواد مخدر بوده که یکی از ملی‌پوشان جوان از وی به طور پنهانی فیلم گرفته است.

به گزارش فارس،وی در پایان اظهار داشت: "جیرو" یکی از نابغه‌های جودوی دنیا است که دو بار در المپیک خوش درخشیده است؛ اما این دلیل نمی‌شود که یک ورزشکار موفق مربی موفقی هم باشد. وی در طول این چندماه در ایران نتوانست خواسته‌های ما را برآورده کند و ما بارها به او اعلام کرده بودیم که برنامه‌‌های خود را به ما ارائه کند که متاسفانه هیچگاه برنامه‌ای را به ما ارائه نداد. نمی‌دانم چرا او ادعا کرده که خواسته‌هایش برآورده نشده است چون ما هر آنچه که وی خواست را تقدیم کردیم و تنها هواپیمای شخصی برای او تهیه نکردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد