ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر


مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر


زیر نویس فارسی

کودکی هیتلر
هیتلر دوران کودکی خود را در شهری مرزی بین اتریش و آلمان گذراند. در سن 12 سالگی پدرش را به طرز سخت و ناگهانی ای از دست داد. پدر آدولف در اثر سکته قلبی مرد. بعد از مرگ پدر به یک کلیسای کاتولیک رفت تا کشیش کاتولیک شود. اما در سن 15سالگی مجبور شد به خاطر بیماری تنفسی ،کلیسا را ترک کند. تا هفده سالگی در همان شهر ماند و پیش مادر و خواهر ناتنی اش زندگی کرد. اما هنگامی که 17 سال بیشتر نداشت، مادرش در اثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد و...

گاهی هیتلر از طریق کشیدن طرحهای آبرنگ برای پوستر ها و کارهای تبلیغاتی پولی به دست می آورد اما آن پولها به میزانی نبود که شکمش را کاملا سیر کند. او بعد ها چنین نوشت:واقعا گذرانی فقیرانه داشتم و هیچ وقت نمی توانستم حتی غذای روزانه ام را فراهم کنم.گرسنگی گارد محافظ وفادار من بود. لحظه ای ترکم نمی کرد و در هر چه داشتم شریک می شد.
هیتلر کیست؟؟؟
آیا هیتلر قاتل قرن بیستم است ؟!
ماجرای حزب نازی و چگونگی تشکیل آن....؟!
شما طرفدار هیتلر هستید یا مخالف او...؟!
آیا هیتلر یک وطن پرست بود ؟!
آن چیزی که همه از هیتلر می دانند این است که:هیتلر 6 میلیون یهودی را توی کوره های آدم سوزی کشت.هیتلر در حمله به لهستان همه جا را به خاک و خون کشید.
خیلی ها معتقد هستند که لهستان را هیتلر نابود کرد. ولی حقیقت این است که هیتلر فقط جنگ را شروع کرد.
پس از پایان جنگ متفقین تمامی مسئولیت های جنگ را به عهده شخص هیتلر و تعدادی از اطرافیانش انداختند! آری این ساده ترین کار بود و یهودیان تا توانستند برایش حرف در آوردند.
آیا هیتلر را باید به عنوان یک مبارز ستایش کرد؟
آیا مردم آلمان از هیتلر حمایت می کردند؟! آیا از لحاظ فتوحات و جهان گشایی در عرصه تاریخ هیتلر با اسکندر کبیر ناپلئون بناپارت و جولیوس سزار هم طراز است؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد