ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

پیامک های ( اس ام اس) جدید عاشقانه

عاشقانه


دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی . . .

.

.

.

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد

برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی . . . !

.

.

.

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند

و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد . . .

.

.

.

دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود

ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود . . .

.

.

.

عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید

صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست

من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم

.

.

.

آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .

.

.

.

دریا همیشه از من دلگیر است

چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم . . .

.

.

.

گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس

گرگ ها خاطرشان هست که “آهوی” منی . . .

.

.

.

گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!

یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

.

.

.

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم

این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنیه زندگیه من است  . . .

.

.

.

وقتی برای موندنـت “فاصله ها” حَریص می شن

واسه یه لحظه بودنت ” ثانیه ها ” عــزیز می شن . . .


.

.

.


یا رب سببی ساز که یارم به سلامت بازآید و بٍرَهانَدَم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید ، تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت . . .

.

.

.

لعنت به همه قانون های دنیا ، که در آن شکستنِ دل پیگردِ قانونی نـَدارد . . . !

.

.

.

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود

کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود . . .

.

.

.

پروانه پر ، گنجشک پر ، کلاغ پر…

دلم واسه دیدنت همیشه پر پر پر پر پر پر!

.

.

.

فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی

اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی . . .

.

.

.

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :

تا گل من هست زندگی باید کرد . . . !

.

.

.

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم

به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم . . .

.

.

.

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد . . .

.

.

.

دوستان من مثل گندمند

یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی

و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .

.

.

.

اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده

با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت و به خونه بر می گشت . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

ما کار و دکان و پیشه را سوخته ایم

شعر و غزل و دوبیتی آموخته ایم

در عشق که او جان و دل و دیدۀ ماست

جان و دل و دیده هر سه را سوخته ایم . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی

آهسته رد شو

غم را با هزار بدبختی خوابانده ام . . .

.

.

.

متن عاشقانه

خون می چکد از تیغ نگاهی که تو داری / فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری

هرچند گلی نیست به خوش چشمی نرگس / در خواب ندیده است نگاهی که تو داری . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

چشم مستی که تو داری به خدا زنجیر است

هر که پا بند تو شد ، تا به قیامت گیر است . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند

گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند . . .

.

.

.

متن زیبای عاشقانه

کوچه علی‌ چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست

وقتی‌ در حساس‌ترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن . . . !

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

چه بی تابانه می خواهمت ای که دوریت آزمون سخت زنده به گوری است . . .

.

.

.

جدیدترین پیامک های عاشقانه

ثانیه ها با گذشتن خود تنها یک چیز را به من می فهمانند

آن هم طولانی شدن غم ندیدنت . . .

.

.

.

به سلامتی اونایی که تو این هوای دو نفره با تنهاییشون قدم میزنن . . .


.

.

.

از غـــم رفتنت دیگه پاره شد بند دلم/ خونه ی نو یار جدید مبارکــــت باشه گلم

چه بی خبر بخت تو شد نگفتی که منم بیام / باشه ولی من از خدا خوشبختیتو فقط میخوام

.

.

.

آنهایی که با من و شما “راه” نمی آیند، برای دیگران می دوند . . .

.

.

.

نه عشق است دل بسته بودن به تن /به دلبستگی تار بر خود متن

همی عشق دارد به دل بستگی/که عشق است پایان دلبستگی . . .


.

.

.

 آدم‌ها شما را به خدا

اگر قصد عاشقی دارید

عاشق همان شوید که هست

نه عاشق بتی که قرار است از او بسازید . . .

.

.

.

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم

آنچه میماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند و ما نیستیم . . .

.

.

.

نصیحت دوستانه :

دلی را که گرفته، دست هرکسی ندهید تا برایتان باز کند . . .

.

.

.

بیا “خر” هایت را بگیر

دیگر توان عبور دادن آن ها را از پل ندارم

وقتی می دانم که در آخر مثل همیشه خواهی گفت

“ما به درد هم نمی خوریم” . . .

.

.

.

در زندگی زخمهایی هست که تو باید بوس کنی تا خوب بشن . . . 

.

.

.

ضربه ی آخر را “خدایم” زد !

آن زمان که برای رفتنت استخاره کردی و “خوب” آمد . . .

.

.

.

خیلی سخت بود …

با ” بُغض ” نوشتم  , با ” خـــنده ” خواندی . . .

.

.

.

بخند عزیزم دنیا خنده داره

غصه بجز خنده دوا نداره

بخند خدا دیدن لبخندشو

روی لبای بنده هاش دوست داره

چه زود به اخر میرسن آدما

تموم این روز و شبا که بد نیست

ممنونم از لطف خدا که جز من

هیچکسی خندوندنتو بلد نیست

.

.

.

به سلامتی کسی که بیخیالمونه ، ولی تو خیالمونه . . .

.

.

.

بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است . . .

“تو . . . “

.

.

.

عیبی ندارد،باز هم خودت را بزن به آن راه!

خودت را که به آن راه می زنی

میخواهم تمام راه های دنیا خراب شود !

.

.

.

دست به صورتم نزن

می ترسم بیفتد..

نقاب خندانی که بر چهره دارم! و بعد ..

سیل اشک هایم تو را با خود ببرد ..

و باز ..

من بمانم و تنهایی . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

من هیچ ندانم که مرا آنکه سرشت / از اهل بهشت کرد، یا دوزخ زشت

جامی و بتی و بربطی بر لب کشت / این هر سه مرا نقد و ترا نسیه بهشت . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

آهم که هزار شعله در بر دارد / صد سلسله کوه را ز جا بر دارد

من رعدم و می‌ترسم اگر آه کشم / سرتاسرِ آسمان ترک بر دارد . . .

.

.

.

جملات عاشقانه جدید

بیا جایمان را با هم عوض کنیم

دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد . . .

.

.

.

بهترین جملات عاشقانه

شب من پنجره ای بی فردا  / روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ماهی دور از دریا . . .

.

.

.

متن عاشقانه جدید

به تو سوگند ، به راز گل سرخ و به پروانه که در عشق فنا می گردد

زندگی زیبا نیست ، آنچه زیباست تویی تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

من از شوق تو لبریزم گل من / کجایی بی تو پاییزم گل من

ز پا افتاده ام بازآ که شاید / به دیدار تو برخیزم گل من . . .

.

.

.

جدیدترین پیامک های عاشقانه

امروز که آینه جوابش سنگ است / در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است

هر کس که نداند تو خودت می دانی / آری به خدا دلم برایت تنگ است . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

مقیاس اندازه گیری فاصله متر نیست ، اشتیاق است

مشتاق که باشی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

همانند پلی بودم برای عبورت ، به فکر تخریب من نباش

رسیدی دست تکان بده ، من خود فرو میریزم . . .

.

.

.

بی هیچ دلیلی “دوستت دارم”

تا نقض کنم قانونی را که هنوز دلیل می طلبد . . .

.

.

.

جان رفته ولی زخم جفایت نرود / تاثیر دو چشم بی وفایت نرود

فرشی ز دل شکسته انداخته ام / آهسته بیا شیشه به پایت نرود . . .

.

.

.

دیگر فرصتی برای پیامک دادن نیست

دست واژه ها را می گیرم

و به دیدنت می آیـــم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد


.

.

.

نویسنده ها “سیگار “می کشند
شاعر ها” هجران”
نقاش ها “تابلو”
زندانی ها “تنهایی”
دزدها “سرک”
… مریضها” درد”
بچه ها” قد”
و من برای کشیدن
“نفسهای تو “را انتخاب می کنم
من برای نفس کشیدن
* هوای تو * را انتخاب می کنم

.

.

.

دیدی غافلگیرت کردم ! درست در لحظه ای که به یادم نبودی ، بیادت بودم !

 .

.

.

خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد / و آوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد

برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت / ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد ؟

.

.

.

ای نشسته درخیال من، فراموشم مکن

با فراموشی و تنهایی، هم آغوشم مکن

زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن

زنده ام با سوز و ساز خویش، خاموشم مکن

.

.

.

هر لحظه بهانه ی تو را میگیرم / هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی / من یک طرفه برای تو میمیرم . . .

.

.

.

در پی دانه مرو همچو  کبوتر،  که تو را /  عاقبت  بهر  یکی  دانه،  به  دام  اندازند

صید کن شیر صفت، نیم بخور، نیم ببخش / تا به  هرجا که روی، بر تو سلام اندازند . . .

.

.

.

لبریز غزل بیا همی آهسته

چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق

تا در تو رها شوم دمی آهسته

.

.

.

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد :

اندوه پنهان شده در لبخندت

عشق پنهان شده در عصبانیتت

و معنای حقیقی سکوتت را . . .

.

.

.

یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد ،

پس به امید فرداها “محبتهایمان” را ذخیره نکنیم . . .

.

.

.

دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در خلوت شب ، خفته یا بیدار یاد می دارمت . . .

.

.

.

ای کاش قانون همه ی دوستی ها این بود :

یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز  . . .

.

.

.

نه از فلسفه کلامی می دانم و نه منطق می گنجد در کلامم ، بی استدلال دوستت دارم . . .

.

.

.

با تو از ناب ترین لحظه سخن خواهم گفت

دوستت خواهم داشت ، هیچ میدانی چیست ؟

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .

.

.

.

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم

ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم

.

.

.

پیامک عاشقانه

عمری خیال بستم یار آشناییت را / آخر به خاک بردم داغ جداییت را . . .

.

.

.

متن کوتاه عاشقانه

چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من . . .

.

.

.

جملات عاشقانه

جایی وجود داره به نام “ســــــــــــیم آخر”

من دقیقا همون جام!

بزنم بهش یا نه . . . !؟

.

.

.

استعداد عجیبی در شکستن داری ، قلب ، غرور ، پیمان

استعداد عجیبی در نشستن دارم ، به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد . . .

.

.

.

در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار ، روزی به نام فراموشی وجود ندارد . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری . . .

.

.

.

وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم که گاهی

هرگز نرسیدن بهتر است از دیر رسیدن . . .


.

.

.

اس ام اس محبت آمیز

سلام

ببـــیــــــن

این اسمش دلــــــه !

اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی

اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه …

میشد مغــــــــز !

دلـــــه ..

نمی فهمــــــه … !

خواستم اطلاع بدم…

.

.

.

تو رفته ای که بی من,تنها سفر کنی

من مانده ام که بی تو,شبها سحر کنم

تو رفته ای که عشق من از سر بدر کنی

من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم . . .

.

.

.

سلامتی اونی که با این که در مورد هزار تا چیز صحبت میکنه

ولی تو فکرش فقط یه چیزه

“عشقش”

.

.

.

همه قراردادها را روی کاغذ بی جان نمی نویسند

بعضی از عهد ها را روی قلب هم می نویسیم

حواست به این عهد های غیر کاغذی باشد

شکستنشان

یک ادم را می شکند . . .

.

.

.

من در سرزمینی زندگی میکنم که به آدم عاشق میگن کودن و احمق

و به آدم هفت خط میگن مرد زندگی . . .

.

.

.

خدایا !

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من . . .

.

.

.

سلامتی اونی که خنده های بی وقفش

حجابی به روی قلب آکنده از غمشه . . .

.

.

.

وقتی دیدی ناراحتی یا خوشحالیت براش فرقی نمیکنه ، دیگه وقتشه فراموشش کنی . . .

.

.

.

بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم

وقتی حقیقت رو گفت کلا” خاموش شدم . . .

.

.

.

 مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که

موبایل ها میره روی سایلنت . . .

.

.

.

یادش بخیر با هم میرفتیم ماهیگیری

اون ماهی های زیادی تور میکرد

به من میخندید و میگفت:

یعنی نمیتونی ۱ دونه ماهی بگیری؟

لبخندی زدم و بغلش کردم و گفتم:

“من ماهیمو خیلی وقت تور کردم . . . “

.

.

.

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره؟”

و تو جواب میدی “خوبم!”

کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: “میدونم خوب نیستی…”

.

.

.

در رویاهایت جایی برایم باز کن ،

جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ،

خسته شدم از بی جایی . . .

.

.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد