ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اس ام اس خنده دار و با مزه


هروقت پیشم نیستی دلم برات تنگ میشه هروقت هم پیشم هستی دلم برات تنگ‎ ‎میشه,ای مرده شورت رو ببرن که بود و نبودت یکیه !

*****
یکی از عکساتو یادگاری بده میخوام بزارم لب قندون بچه به قند دست نزنه .

*****
یه نگاه کن به پشتت ببین دم داری ...!؟
.
.
نداری ؟!
.
پس خودتی ...!
اخه خر ما از کره گی دم نداشت .

*****

امروز پلیس در طرح مبارزه با بد حجابی خوشگلا را هم میگیره

.اس ام اس زدم بگم نری بیرون،
نمیگیرنت ضاییع میشی.
*****

یادته یه روز تو رو از بابانوئل خواسته بودم؟
امروز اومد گفت من تو کار جنس بنجل نیستم!

*****

میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم
گوش کن: تالاپ..تولوپ...

*****

قبل از ازدواج

مرد: آره، دیگه نمیتونم بیش از این منتظر بمونم.
زن: میخواهى من از پیشت برم؟
مرد: نه! فکرش را هم نکن.
زن: منو دوست داری؟
مرد: البته!
زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟
مرد: نه! چرا چنین سوالى میکنی؟
زن: منو مسافرت میبری؟
مرد: مرتب!
زن: آیا منو میزنی؟
مرد: به هیچ‎ ‎وجه! من از این آدما نیستم!
زن: میتونم بهت اعتماد کنم؟
بعد از ازدواج
همین متن را این دفعه از پائین به بالا
*****

به نیت 124000 تا پیامبر صلوات بفرست و این اس ام اس رو برای 124000 نفربفرست انشاالله تا اخر این ماه خبر خوشی از طرف مخابرات بهت میرسه!!!

*****
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الهی قربون چشات برم که دنبال اس.ام.اس میگردی.

*****

برندگان اسکار بنزین:
من ترانه 1000 لیتر بنزین دارم - رستگاری قبل از ساعت 12 امشب - رایحه خوش بنزین - ب مثل بنزین -علی بنزینی - بنزینی ها - بازی بنزین - مرد بنزینی - پسر بنزین فروش - دو کارت با یک بنزین- بنزین فصل- می خواهم بنزین بزنم! - دیشب بنزین زدم آیدا- سفر به پمپ بنزین- بازگشت بنزین- از میدون تا پمپ بنزین- دزدان بنزین- سالهای سهمیه بندی!






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد