ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

GhostSurf 2005 Platinum نرم افزار امنیتی قدرتمند برای سیستم شما


نرم افزاری بسیار قدرتمند در حفظ امنیت سیستم شما با استفاده از راههای مختلف است . این محصول برای تامین امنیت سیستم شما 6 توانای مهم و قدرتمند را داراست که با هم به بررسی آنها می پردازیم‌:

Surf Anonymously ( گشت و گذار مخفیانه ) : فقط با یک کلیک ساده این نرم افزار امنیت سیستم شما مانند را سپری با مخفی کردن IP شما از خطر های مختلف اینرتنتی تامین می نماید . این بخش شامل 3 مرحله از مخفی شدن است که در مرحلهی High آن گشت و گذار شما به طور کامل مخفیست و از هر سایتی که بخواهید بدون هیچ ترسی می تواند دیدن نمایید.

Detect and Remove Spyware ( از بین بردن جاسوس ها ) : سیستم شما را از تمامی کرمها و Trojan ها و نرم افزار های مضر و تبلیغاتی و جاسوسی پاکسازی می نماید و با ایجاد سپری از ورود مجدد آنها به سیستم تا حد بسیار زیادی جلوگیری به عمل می آورد .

Prevent Identity Theft ( جلوگیری از لو رفتن هویت شما ) : این بخش از نرم افزار نیز به مقابله و تلاشهایی که برای لو رفتن و تشخیص هویت سیستم شما از طریق IP Address شما انجام می شود , به مقابله می پردازد .

Block Ads and Popup ( جلوگیری از Pop-Up ها ) : این بخش از نرم افزار اجازهی باز شدن هیچ صفحهی تبلیغاتی مزاحم را که به طور خود کار باز میشوند را نمیدهد و از پخش شدن نرم افزارهای مضر از این طریق به طور کامل جلوگیری می کند .

Encrypt Your Data ( کد گذاری کدن اطلاعات ) : قادر است از اطلاعات مهم هارد شما تنها با معرفی آنها به نرم افزار با Drag & Drop از دسترس خطر های اینترنتی و غیر اینترنتی مخفی نگاه دارد . و کسی جز شما اجازهی دسترسی به آنها را نداشته باشد .

Erase Your Tracks ( پاکسازی رد پاها ) : از قابلیت های دیگر این محصول میتوان به پاکسازی کامل تمامی گشت و گذار شما و صفحات مشاهده شده و آدرس های ذخیره شده و ... اشاره نمود تا کسی از فعالیت های شما مطلع نشود .


دانلود با حجم 11 مگابایت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد