ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

نحوه ساخت لینک باکس


مراحل ساخت لینک باکس رو به طور دقیق و واضح  رو آماده کردم

قابل ذکر است که برای افزایش آمار سایت خیلی به دردتون می خوره

به ادامه مطلب بروید



مراحل ساخت لینکدونی در delicious.com :

1- به www.delicious.com بروید و روی گزینه Join Now کلیک کنید. (اگر این سایت برای شما ف.ی.ل.ت.ر است، این یکبار را به کمک ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن یا هر ابزار دیگری وارد شوید، بعدها نیازی به ورود مستقیم به این سایت نخواهید داشت.)

?- پس از پر کردن فرم ثبت نام، از طریق گزینه Sign In وارد حساب کاربری خود شوید.

?-در بخش Bookmarks به زیر منوی My Bookmarks بروید. در این قسمت، لیست لینکهایی که شما خوشمزه شان کرده اید وجود دارند. آدرس این صفحه، بدین صورت است delicious.com/sadeghjam که بجای sadeghjam، نام کاربری شما قرار می گیرد.

?- در پائین بوکمارکهای شما گزینه RSS Feed قرار دارد. اگر روی آن کلیک کنید، صفحه مربوط به خروجی خوراک لینکهای محبوب شما باز می شود. آدرس این صفحه بدین صورت است: http://feeds.delicious.com/v2/rss/sadeghjam?count=15 که بجای sadeghjam نام کاربری شما قرار می گیرد. این آدرس را بدون ?count=15 (یعنی تا پایان نام کاربری تان) کپی و ذخیره نمائید.

مراحل اتصال خروجی Delicious به خروجی FeedBurner :

1- به حساب کاربری خود در سایت فیدبرنر بروید. (اگر نمی دانید که فیدبرنر چیست و چگونه باید با آن کار کرد، به این مطلب رجوع کنید)

?- اگر تاکنون در فیدبرنر حساب نداشتید، در هنگام ساختن حساب جدید، آدرس خوراکی را که در مرحله قبل ذخیره نموده اید را وارد کنید. اگر هم قبلاً در فیدبرنر حساب داشتید، با وارد کردن آدرس خوراک مذکور، یک فید دیگر بسازید.

?- در حساب کاربری فید مربوطه به بخش Publicize و در ادامه به قسمت BuzzBoost بروید. در این بخش شما می توانید برای لینکهای خود یک خروجی HTML تهیه کنید و کد آنرا در وبلاگ خودتان به نمایش بگذارید.

در بخش تنظیمات شما می توانید تعداد پستهایی که میخواهید نمایش داده شوند (Number of Items to display)، نحوه باز شدن لینکها (در صفحه جدید یا همان صفحه)، عنوان خوراک، نویسنده، تاریخ و… را تعیین کنید. همچنین شما می توانید مشخص کنید که تنها عناوین پستها در نسخه HTML مشاهده شوند یا متن آن نیز منتشر شود. حتی در صورت انتخاب گزینه Display Itme Content، شما می توانید تصمیم بگیرید که متن پست بصورت HTML باشد یا Plain Text.

توضیحات مربوط به BuzzBoost در مطلب “همه چیز درباره فیدبرنر” زیر عنوان “عمومی سازی خوراک توسط فیدبرنر” نیز آورده شده است.

?- در انتها شما می توانید کد HTML داده شده را بگیرید و در هر قسمتی از قالب وبلاگتان که دوست دارید قرار دهید.

نحوه افزودن لینک :

برای اضافه کردن لینک به لینکدونی ساخته شده، شما می توانید بطور مستقیم به سایت دلشیوز مراجعه کنید، و از قسمت Save a new bookmark آدرس لینک مربوطه را وارد نمائید.

اما راه ساده تر و دم دست تر این است که ابزار اضافه کردن لینک را به مرورگرتان اضافه کنید. برای این کار افزونه فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و یا سایر مرورگرها را نصب کنید. در این صورت دیگر نگران ف.ی.ل.ت.ر.ی.ن.گ دلشیوز هم نخواهید بود و براحتی می توانید لینکهای موردعلاقه تان را به لینکلاگ وبلاگتان اضافه کنید.


به نقل از بلاگ نوشت



نظرات 1 + ارسال نظر
پاورقی های من جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:56 http://www.navidnikkar.ir

هدف مدیریت از این برنامه، نه بازاریابی و تجارت است و نه تبلیغات سوء اینترنتی

شرح موضوع: "پاورقی های من" در اقدامی بی سابقه تصمیم بر ارائه دو مجموعه ی ارزشمند آموزشی و کاربردی نموده است که قابل استفاده برای کلیه داوطلبان کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی از (کاردانی تا کارشناسی ارشد)؛ و همچنین یک مجموعه ی دیگر آموزشی که قابل استفاده برای کلیه نویسندگان، و علاقه مندان به یادگیری فنون روزنامه نگاری و خبرنگاری می باشد. قیمت فوق العاده ارزان به ترتیب 6400 و 3600 تومان.

جهت کسب اطلاعات کامل و بیشتر:
http://www.myfootnotes.blogsky.com
http://www.navidnikkar.ir
09357916230
navidnikkar1366@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد