ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اینترنت رایگان با gprs

مشکل گرانی اینترنت که قبلا در رابطه با آن صحبت کردم باعث میشه دنبال راههایی بگردیم که اینترنت رو یا ارزان کنیم یا رایگان. این بار من خودم دست به کار شدم برنامه ای پیدا کردم که فقط در آن برنامه اینترنت رایگانه البته این در اینترنت همراه اول است ودر اینترنت ایرانسل پول کم می کنه ولی خیلی کم.این برنامه جاوا است وروی اکثر گوشی ها نصب می شود با این برنامه می توانید چت کنید ونیز پیام های فرستاده شده در یاهو مسنجر را ببینید


توجه: اگر شما زیاد با این برنامه کار کنید اینترنت ایرانسل کلا در گوشی شما رایگان می شود طوریکه تا حالا بعد از درست کردن مجدد اینترنت ایرانسل 2بار اینترنت من رایگان شده است


ویژگی های کلیدی:
-اینرنت رایگان با ایرانسل
-اینترنت رایگان باgprs
-یاهم مسنجر در دسترس شما
-برنامه چت رایگان برای موبایل
-...


برای دانلود به ادامه مطلب بروید




مشکل گرانی اینترنت که قبلا در رابطه با آن صحبت کردم باعث میشه دنبال راههایی بگردیم که اینترنت رو یا ارزان کنیم یا رایگان. این بار من خودم دست به کار شدم برنامه ای پیدا کردم که فقط در آن برنامه اینترنت رایگانه البته این در اینترنت همراه اول است ودر اینترنت ایرانسل پول کم می کنه ولی خیلی کم.این برنامه جاوا است وروی اکثر گوشی ها نصب می شود با این برنامه می توانید چت کنید ونیز پیام های فرستاده شده در یاهو مسنجر را ببینید


توجه: اگر شما زیاد با این برنامه کار کنید اینترنت ایرانسل کلا در گوشی شما رایگان می شود طوریکه تا حالا بعد از درست کردن مجدد اینترنت ایرانسل 2بار اینترنت من رایگان شده است


ویژگی های کلیدی:
-اینرنت رایگان با ایرانسل
-اینترنت رایگان باgprs
-یاهم مسنجر در دسترس شما
-برنامه چت رایگان برای موبایل
-...


دانلود mig33





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد