ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اس ام اس عاشقانه و بامزه



ترکه از بس برا دوست دخترش نامه نوشت، تا دختره با پستچی ازدواج کرد.
عشق توِِ تو قلب من مثل یه افغانیه که از ایران بیرون نمیره
2 تا ادم برفی بودن که یکیشون 1طرف رود بود و یکی دیگشم طرف دیگه رود.اونا انقدر همدیگرو دوست داشتن که بالاخره از عشق هم آب میشن تا بتونن یه جایی وسط رود به هم برسن

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی
اگر ازمن بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین و عاقل ترین آدم کیه؟ انگشتمو به طرف تو دراز می کنم و می گم: این نمی تونه باشه!
اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده... اینقدر دست تو دماغت نمی کردی
امروز سالروز فرستادن «انوشه انصاری» اولین زن ایرانی به فضا است، به امید روزی که آخرین زن ایرانی را هم به فضا بفرستیم! (انجمن مردان خون به جگر)
ای که از درد دلم با خبری / قرص دل درد مرا کی می خری؟
چطوری می شه یه فیل رو با سه حرکت گذاشت توی یخچال؟
پاسخ:
1- در یخچال رو باز می کنیم.
2- فیل را در یخچال می ذاریم.
3- در یخچال رو می بندیم
زن و شوهری داشتند با هم دعوا می کردند. زنه میگه: من احمق بودم که با تو ازدواج کردم. مرده هم میگه: آره منم عاشقت بودم اینو نفهمیدم!
سرهنگه داشته امتحان رانندگی می‌گرفته. از حیف نون می‌پرسه: اگه یه نفر وسط خیابون بود، بوق میزنی یا چراغ؟ حیف نون میگه: برف پاک کن جناب سرهنگ! سرهنگه کف می‌کنه، می‌پرسه: یعنی چی؟ حیف نون میگه: جناب سرهنگ،‌ یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف!
حیف نون صبح یک لیوان خاک شیر می خوره، تا شب معلق می زنه که ته نشین نشه!
دانشمندان اخیرا کشف کردند که حرف مورد علاقه دخترهای ایرانی در زبان فارسی یکی "پ"و دیگری "خ" می باشند، برای مثال:
دوست دارند که...
--"پول" "خرج" کنند.
--"پسر" "خر" کنند.
--"پدر" "خام" کنند.
--"پراید" "خراب" کنند.
--"پیر مرد"هارو جیبشونو "خالی" کنند.
--"پاسپورت" بگیرن برن "خارج"... تا دوباره همه این کارها رو اونجا انجام بدن!
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می‌کنند،
بر اثر کمبود حوصله طلاق می‌دهند،
و بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می‌کنند!
حیف نون داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟ گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت: هر کسی که شما صلاح بدونی!
یه آدم لنگ با کشتی میره سفر، وقتی برمی گرده، می پرسن: سفر خوب بود؟ میگه نه بابا همش استرس داشتم. چون هی می گفتن لنگرو بندازین تو آب!
معلم: به شخصی که با وجود عدم علاقه حاضرین، به حرف زدنش ادامه میده چی میگن؟
شاگرد: بهش میگن معلم!
به زنی که همیشه میدونه شوهرش کجاست چی میگن؟
بیوه!
یه روز 40 تا کله رو با 40 تا پاچه میندازن تو دیگ و از حیف نون می پرسن از کجا بدونیم کدوم پاچه مال کدوم کله است؟
حیف نون میگه: زیر پاهارو قلقلک میدیم، هر کله ای که خندید می فهمیم مال اون پاچه است!
صدسال بعدازمرگ من
تا بشکافی قبرمن
خواهی شنید از قلب من
I LOVE YOU محبوب من!
زمانیکه به دنیا آمدم، زیر گوشم زمزمه کردند: دوست بدار؛ دوست بدار؛ زیرا دوست داشتن بهترین رسم زندگیست
حال که با تمام وجود دوستش دارم می گویند فراموش کن زیرا پشیمان می شوی
دیروز در دادگاه دلم، مغز من قاضی بود، متهم قلبم بود، جرم من عشقم بود، عشق من یادتو بود، (آیا)حق من اعدام بود؟؟؟
بچه که بودم تا 10 می شمردم. فکر می کردم آخر همه چیز دهه! حالا نمی دونم آخر دوست داشتن چنده، ولی می خوام بگم: به اندازه 10 تای بچگیم دوستت دارم.
بزرگترین ارتفاعی که باعث مرگم میشه افتادن ازچشم توست‎!
دوستیت: زلال
مرامت:عسل
ظاهرت:طلا
باطنت:برف
وجودت:نعمت
داشتنت:غنیمت!
کسی رو که دوست داری، آزاد بگذار، اگر قسمت تو بود، بر می گرده، وگرنه بدون از اول مال تو نبوده
همیشه فکر کن تو یه دنیای شیشه ای زندگی می کنی پس سعی کن به طرف کسی سنگ پرتاب نکنی چون اولین چیزی که می شکنه دنیای خودته (ویلیام باستا)
اگر در زندگی به ناگاه یکی از سیمهای سازت پاره شد آهنگ زندگی را آنچنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشت
وقتی برگ های پاییزی رو زیر پاهات له میکنی بدون که روزی بهت نفس میدادن
زندگی سرگذشت درگذشت آرزوهاست
نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:21 http://darham.blogsky.com/

سلام
وبلاگ دیگر از نویسنده وبلاگ درهم برهم با موضوع دانلود به آدرس زیر راه اندازی شده است در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با نام
دانلود نرم افزارهای رایگان برای همه
http://dlf4all.blogsky.com
لینک کنید و ما را از این تبادل لینک با خبر کنید تا شما را لینک کنیم.
با تشکر.

رضا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:10 http://eshop.veb.ir

سلام دوست عزیز
حتما تا حالا شنیدی که میگن ازوبلاگ خودتون پول در آورید
من میخوام یک راه بهت نشون بدم که خودم از این راه پول در آوردم با ور نداری
اینم فیش پرداختی
http://tinypic.info/files/v38vs8jwzqturii1sxnf.jpg
اما شما با گذاشتی تبلیغات توی بلاگت و کلیک بازدید کنندگان بلاگت میتونی کسب در آمد کنی
نرخنامه ی این سیستم
برای هر کلیک
30 الی 80 تومان هست
امکان ثبت 6 سایت و بیشتر
و هر چند وقت مسابقاتی رو هم داره
پس عجله کن
اینم لینک عضویت
http://www.oxinads.com/gourl.php?url=http://www.oxinads.com/?a=3578

علی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:20 http://darham.blogsky.com/

سلام شما سایت قدمی من را لینک کردید. من شما را لینک کردم کردم
http://dlf4all.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد