دانلود آهنگ رضا صادقی بنام نرو
آهنگ رضا صادقی بنام نرو
تیتراژ سریال ارث بابام
دانلود آهنگ نرو با کیفیت بالا و لینک مستقیم به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام نرو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید…


  

متن آهنگ رضا صادقی نرو

نرو , نــرو
تو هم مثل من نمى تونى دووم بیارى , نــرو
تو هم مثل من تو غصه کم میاری , نــرو
اااااه نــرو

نـرو , نــرو
تو هم تابون غم میدى أى من , نــرو
تو هم طاعون غم می گیری أى من , نــرو
ااااه نــرو

نرو , نــرو

♫♫♫♫♫♫

دانلود موزیک با کیفیت 128


دانلود آهنگ رضا صادقی بنام نرو

♫♫♫♫♫♫
تو که میدونى من بى تو , تو بى من یعنی حسرت
تو که میدونى بى جواب میمونه عشق و عادت
تو که میدونى کم میشم
تو که میدونى کم میشى
تو که میدونى هم اَغوش غم میشی , نـرو
اااه نرو , اااااه نــرو

برى جواب روزات رو چی میدى ؟
حرفهاى ما رو تو گوش کى میگى ؟
تو میدونى توى این بچه بازى , من و تو هر دو بازنده بازیم

نرو , که رفتنت صلاح ما نیست
ببین جدایى تو نگاه ما نیست
نرو نزار بگن عشق یعنى حسرت
نزار که این تمنى بشه نفرت

نرو , نــرو
تو که میدونى من بى تو , تو بى من یعنی حسرت
تو که میدونى بى جواب میمونه عشق و عادت
تو که میدونى کم میشم
تو که میدونى کم میشى
تو که میدونى هم اَغوش غم میشی , نـرو
اااه نرو , اااااه نــرو