ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

پرسپولیس و استقلال در فینال جام ارتباطات

پرسپولیس و استقلال در فینال جام ارتباطات

پرسپولیس-و-استقلال-در-فینال-جام-ارتباطات

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه ارتباطات راه یافتند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش(http://resanehvarzesh.com/) تورنمنت چهارجانبه به مناسبت هفته ارتباطات روز یکشنبه به میزبانی باشگاه پیام آغاز شد که در نخستین دیدار تیم فوتبال رسانه ورزش برابر پرسپولیس به میدان رفت.



  


در این دیدار که رسانه ورزش برخی بازیکنانش را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت، پرسپولیسی ها از بازیکنانی چون بهروز سلطانی، علیرضا امامی فر، وحید مظاهری، مجاهد خذیراوی، رضا جباری، حسن خانمحمدی، بهنام طاهرزاده، سهراب انتظاری و ... استفاده کردند.

باوجود اینکه تیم رسانه ورزش در طول بازی موقعیت های زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیسها از بازیکنانی چون بهروز سلطانی، علیرضا امامی فر، وحید مظاهری، مجاهد خذیراوی، رضا جباری، حسن خانمحمدی، بهنام طاهرزاده، سهراب انتظاری و ... استفاده کردند.

باوجود اینکه تیم رسانه ورزش در طول بازی موقعیت های زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت و از آنها استفاده نکرد اما پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر بهنام طاهرزاده به گل برتری رسید تا راهی فینال شود.

در دومین دیدار این تورنمنت هم تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال با تنها گل علی موسوی از سد تیم ارتباطات گذشت تا حریف پرسپولیس در بازی فینال شود.

به این ترتیب روز سه شنبه پنجم خردادماه تیم های رسانه ورزش و ارتباطات ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد و از ساعت ۱۸:۱۵ نیز تیم های استقلال و پرسپولیس بازی فینال را برگزار خواهند کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد