ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

شمس: شمسایی فعلاً صلاحیت سرمربیگری تیم ملی را ندارد


نمی‌دانم خسوس درباره ما چه فکری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال معتقد است مربی - بازیکن تیم تأسیسات دریایی فعلاً صلاحیت این را ندارد که سرمربی تیم ملی شود.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد حضور ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا در مشهد و برگزاری کلاس‌ دانش افزایی مربیان فوتسال اظهار داشت: در این دوره از کلاس‌ها 102 مربی شرکت کرده بودند که بی‌نظیر بود. این تعداد داوطلب در شرایطی به این کلاس آمده بودند که برای شرکت در کلاس باید پول پرداخت می‌کردند.

وی ادامه داد: بهترین سالن شهر مشهد برای این کلاس در نظر گرفته شده بود ضمن اینکه هتل هم درست روبه‌روی سالن برگزاری کلاس قرار داشت. در این کلاس مباحث جدیدی مطرح شد به طوری که کاملاً مربیان را به وجد آورده بود. مطمئناً نتایج کلاس لوپز چند سال آینده خودش را نشان خواهد داد. حضور احسانی، ترابیان و جابری از فدراسیون فوتبال باعث خوشحالی لوپز شد.


  


سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در واکنش به اظهارات وحید شمسایی مبنی بر اینکه در 2،3 روز نمی‌شود تجربیات چند ساله ونانسیو لوپز را به دست آورد، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد تمام اطلاعات و تجربیات لوپز به مربیان ایرانی انتقال یابد او باید یک سال در ایران حضور پیدا کند. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند دنبال آموزش نیستند بلکه می‌خواهند با حرف زدن با بازیکنان رقیب نتیجه بگیرند. کسی که دنبال علم باشد از یک ساعت آموزش هم استفاده می‌کند.

شمس در مورد صحبت‌های افتخاری که اعلام کرده راه برای بازگشت خسوس به ایران بسته نیست، به تسنیم گفت: نمی‌دانم باید چه بگویم، مردم از تصمیمات آقایان سرسام گرفتند. آقایان صبح از خواب بیدار می‌شوند و برای تیم ملی مربی انتخاب می‌کنند که با مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال مواجه می‌شود و حالا اینطور حرف می‌زنند.

وی افزود: نمی‌دانم خسوس درباره ما چه فکری می‌کند که الان می‌گوید می‌خواهد با افتخاری دوباره مذاکره کند. از آقایان چنین چیزهایی بعید نیست. به نظر من بهترین مرجع برای انتخاب سرمربی تیم ملی کمیته فنی است.

شمس در پاسخ به این سؤال که چه کسی می‌تواند به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود،‌ اظهار داشت: امثال صالح، رعدی، افضل، افضلی، ناظم‌الشریعه و علی صانعی می‌توانند در این پست کار کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه چرا نامی از وحید شمسایی نمی‌برد، خاطرنشان کرد: شمسایی حتماً باید 5،6 سال از روی نیمکت کار کند تا مربی شو. او فعلا صلاحیت این را ندارد که سرمربی تیم ملی شود. اگر بعد از 4،5 سال شمسایی جواب پس داد شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد