ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

خوردبین: برانکو بماند بعید می‌دانم صادقیان جایی در پرسپولیس داشته باشد


خوردبین: برانکو بماند بعید می‌دانم صادقیان جایی در پرسپولیس داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم پرسپولیس معتقد است که حاشیه‌سازی عربستانی‌ها باعث نخواهد شد تمرکز بازیکنان پرسپولیس برای دیدار حساس مقابل الهلال به‌هم بخورد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تأخیر پرواز پرسپولیسی‌ها به عربستان گفت: قرار بود ساعت 15 پرواز کنیم، ولی متأسفانه این اجازه از فرودگاه ریاض به هواپیمای داده نشد. با سه چهار ساعت تأخیر پرواز کردیم و در فوتبال حرفه‌ای این کارها درست نیست. با این حال این مسائل باعث نمی‌شود تمرکز بازیکنان ما به‌هم بخورد.

سرپرست تیم پرسپولیس درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی سخت است چون بازی سختی در پیش داریم. الهلال تیم بسیار خوبی است، ولی با دعای مردم ایران می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. حتی اگر مساوی هم بگیریم راضی هستیم. امیدوارم در این بازی طارمی باز هم گل بزند.

خوردبین در مورد تأثیر حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گفت: او واقعا نظم و انضباط را در پرسپولیس حاکم کرد و در این زمینه ساختار خوبی را به‌وجود آورد. پرسپولیس از نظر تاکتیکی هم با آمدن برانکو شکل خاصی گرفت و حضور او اتفاق مثبتی برای تیم ما بود.

وی در مورد مصاحبه صادقیان و ناراحتی‌اش از این بازیکن عنوان کرد: راستش را بخواهید من ناراحت نیستم. صادقیان خودش باید بداند که اشتباه می‌کند. او چند بار با موبایل من تماس گرفت و بلافاصله تلفن را قطع کرد. فکر می‌کنم عمدا این کار را انجام داد. وقتی من هم زنگ می‌زدم جواب نمی‌داد.

خوردبین در مورد اینکه آیا صادقیان جایی در پرسپولیس خواهد داشت، گفت: اگر برانکو در پرسپولیس باشد بعید می‌دانم صادقیان جایی در پرسپولیس داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد