ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ماهینی: کی‌روش گفت در آینده دوباره به تیم ملی دعوت خواهم شد

ماهینی: کی‌روش گفت در آینده دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوم

خبرگزاری تسنیم: مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی‌روش با من صحبت کرد و گفت چون در نیم فصل بازی نکردم، نمی‌تواند در ۲ بازی آینده تیم ملی از من استفاده کند.

حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دعوت شدنش به مینی‌کمپ اول تیم ملی، وضعیت پرسپولیس پیش از بازی روز سه‌شنبه با الهلال عربستان و ... صحبت‌ کرد.

تسنیم:‌ ابتدا در مورد شرایط خودت در ملوان صحبت کن.

بعد از اینکه برای خدمت سربازی به ملوان رفتم، نیم‌فصل اجازه بازی کردن نداشتم اما هر روز با تیم تمرین می‌کردم تا آمادگی بدنی‌ام حفظ شود.

تسنیم: چند ماه از خدمت سربازی‌ات گذشته است؟

تا الان 7،8 ماه از خدمت سربازی‌ام را پشت سر گذاشته‌ام.

تسنیم: در شرایط دعوت شدنت به تیم ملی خیلی جالب بود،‌ در این مورد توضیح می‌دهی؟

از زمانی که کی‌روش به تیم ملی آمده من در تمام اردوها حضور داشته‌ام و این نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی از من شناخت دارد. کی‌روش می‌دانست که من در شرایط خوبی هستم. وقتی هم در تمرینات حضور پیدا کردم کادر فنی تیم ملی آمادگی بالای بدنی من را دید.

تسنیم: در مورد خط خوردنت از فهرست تیم ملی چه صحبتی داری؟

در این مورد کارلوس کی‌روش با من صحبت کرد و گفت چون در نیم فصل بازی نکردم، نمی‌تواند در 2 بازی آینده تیم ملی از من استفاده کند. او تاکید داشت اگر در فصل آینده برای ملوان یا پرسپولیس بازی کنم دوباره به تیم ملی دعوت خواهم شد.

تسنیم: کمی هم در مورد پرسپولیس صحبت کن، پرسپولیس می‌تواند در عربستان از سد الهلال بگذرد؟

من با ذوب‌آهن دقیقاً چنین شرایطی را تجربه‌ کرده‌ام، الهلال را در اصفهان با نتیجه یک بر صفر شکست دادیم و در بازی برگشت هم توانستیم پیروز شویم. پرسپولیس باید از الهلال گل نخورد اگر چه در جو وحشتناک ورزشگاه ریاض بازی کردن بسیار مشکل است.

تسنیم: برای صعود پرسپولیس به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا چند درصد شانس قائل هستی؟

فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای صعود به گل نخوردنش بستگی دارد، به نظر من پرسپولیس به احتمال 70 درصد به دور بعد صعود می‌کند.

تسنیم: این روزها مهدی طارمی دوست و همشهری تو، در پرسپولیس تبدیل به ستاره شده است.

وقتی طارمی در ابتدای فصل به پرسپولیس آمد برای جا افتادن در تیم به زمان نیاز داشت به خاطر همین من هر روز تجربیاتم را در اختیار او می‌گذاشتم، الان هم که دیگر در پرسپولیس نیستم هفته‌ای دو بار با طارمی صحبت می‌کنم. طارمی بچه خیلی خوبی است و زحمت فراوانی می‌کشد. او با غیرت بازی می‌کند و حقش است که به اینجا برسد. فکر می‌کنم کمترین حق طارمی دعوت شدن به تیم ملی بود که این اتفاق هم رخ داد.

تسنیم: ابتدای فصل فکر می‌کردی طارمی به ستاره پرسپولیس تبدیل شود؟

واقعاً چنین احساسی داشتم. طارمی خوب تمرین می‌کرد و فقط به زمان نیاز داشت تا تجربه کسب کند. حالا هم تبدیل به بهترین بازیکن پرسپولیس شده و من به این موضوع افتخار می‌کنم.

تسنیم: برای فصل آینده در چه تیمی خواهی بود؟

به احتمال زیاد یک فصل دیگر در خدمت ملوان خواهم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد