ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام رمانتیک با لینک مستقیم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام رمانتیک با لینک مستقیم + متن آهنگ

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |


دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام رمانتیک




 

متن آهنگ جدید امیر فرجام به نام رمانتیک

♫♫♫

نمیتونم ازت دور شم
نمیدونی برای من چقدر سخته
چقدر خوبه که اینجایی
چه خوبه عطر تو همیشه رو تخته
دلم گرمه به لبخندت
دلم میگیره وقتی که نمیخندی
فقط محو تماشاتم
توروزایی که موهاتو نمیبندی

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

 ♫♫♫

تموم عمر در کنار تو
یه رویای بی حد و مرزه
بگو عشقم یه نفر هر روز
به احساست عشق می ورزه
خودم حتی فکر نمیکردم
به این زودی تو دلم جا شی
تو از بس که خوب و آرومی
نمیتونی واقعی باشی

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه



 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد