ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

آهنگ زیبای کاش بدونی از مرتضی پاشایی


اگر می دانستی چقدر دوستت دارم سکوت را فراموش می کردی

           تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد می کرد...

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم چشمهایم را می شستی

           واشکهایم را با دستان عاشقت بر باد می دادی

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد بر من می دوختی

                       تا من بر سکوت نگاه تو

رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم

                         ای کاش می دانستی

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم هرگز قلبم را نمی شکستی

          گرچه خانه ی شیطان شایسته ی ویرانی است

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم لحظه ای مرا نمی آزردی

     که این غریبه ی تنها"جز نگاه معصومت پنجره ای

           و جز عشقت بهانه ای برای زیستن ندارد

                        ای کاش می دانستی

اگر می دانستی چقدر دوستت دارم همه چیز را فدایم می کردی

       همه آن چیزها که یک عمر برایش زحمت کشیده ای

                      و سال ها برایش گریسته ای

                  اگرمی دانستی که چقدر دوستت دارم

          همه آن چیزها که یک در بندت کشیده رها می کردی

              غرورت را.......قلبت را......حرفت را

                اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

                           دوستم می داشتی

          همچون عشق که عاشقانش را دوست می دارد

                کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم

                    و مرا از این عذاب رها می کردی

                    ای کاش تمام اینها را می دانستی



  لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد