ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

آهنگ زیبای چشمه طوسی با صدای محسن چاوشی



نگاهت برایم همچون رودخانه ای است که هرگز در آن رکودی نیست...



  ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای به چشمام خیره شو با صدای علی لهراسبی



غــرقِ سکـــــوت می شوم


وقتی که تـــو ،


عشــــق را در چشمانِ خیس مـــن


نادیـــده می گیــــری...!


 

ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای خیانت با صدای ایمان غلامی



ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم …

من ، تو و رقیبم

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت …


  ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای حیف از ناصر زینعلی


خواب دیدم که تو رفتی و دلم تنها شد 

                        حاصل آتش عشق من و تو سرما شد

                                                   من پریشان و دل افسرده پی ات میگردم

                                                                                    همه ذرات دل من ای کاش شد

                                                                                    به کدامین گنه امروز مرا سوزاندی؟؟

                                                   که عذاب دل من بیکسی فردا شد

                          آرزوهای قشنگ من و تو پوسیدند

حیف از این عشق که بازیچه این دنیاشد...




  ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای مادر با صدای حسین قربانپور

تقدیم به تمام مادران سرزمین مادری

لینک دانلود





آسودگی از محن ندارد مادر...
آسایش جان و تن ندارد مادر...
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش...
ورنه غم خویشتن ندارد مادر...



آهنگ زیبای مسری با صدای احسان خواجه امیری




عشق مسری است...

عشق دردی مسری است،آری،سرایت میکند

خوب و شیرین است و گاهی هم جنایت میکند

دلخوشم از اینکه در این گیر و دار زندگی

یک نفر پیدا شده از من حمایت میکند

روز و شب در فکر تو بودن مرا دیوانه کرد

مادرم از حال و روز من شکایت میکند

این برای هر دوتامان اتفاقی جالب است

عشق ما را سوی یکدیگر هدایت میکند

نه! نمیخواهد تو جانت را فدای من کنی

عاشم هستی و می دانم.....کفایت میکند





  ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای اینقد تورودوست دارم از امین رستمی




به من می گفت: انقدر دوستت دارم که اگر بگویی بمیر، میمیرم. باورم

 نمی شد. فقط یک امتحان ساده به او گفتم بمیر. سال هاست در

 تنهایی پژمرده ام. کاش امتحانش نمی کردم...




  ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای یه حالی دارم با صدای پویا بیاتی



بعضــی شب هـا حـال عجیبــی دارم...

یــه دلتنگــی
یــه بغـض
یـه دلـواپسـی بـزرگ
نـه بخـاطـر اینکـه تنهـام...
نـه...
بـه خـاطـر اینـکـه بـریـدم
حتـی از خـودم...

 
ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای حقیقت با صدای احمد سعیدی



♥♥حقیقت عشق♥♥

عاشقانه ها را پایانی نیست...




  ادامه مطلب ...