ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

Siavash Ghamsari Gharibeh دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه با بالاترین کیفیت
ترانه و ملودی : علیرضا طلیسچی ، تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  


متن آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه :

تو قولت و شکستی دل به غریبه بستی

کاشکی می دونستی برام چی هستی

وقتی شدم دیونه دستات تو دست اونه

من موندم و خاطرهای تو خونه

من خیلی عاشق توام هنوز تو رویای منی

با این که داری منو آتیش می زنی

من خیلی عاشق توام هنوز تو رویای منی

با این که داری منو آتیش می زنی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

♫♫♫♫♫♫

منو ببخش اگه هنوز خیره می مونم روی در

برو ولی تو رو خدا عکسات و با خودت نبر

این عکسا یادگارین از توی لحظه های من

اگه دیگه ندیدمت اینا به دادم برسن

من خیلی عاشق توام هنوز تو رویای منی

با این که داری منو آتیش می زنی

من خیلی عاشق توام هنوز تو رویای منی

با این که داری منو آتیش می زنی

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد