ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت


دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت

Sami Yusuf Ziyarat دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت با بالاترین کیفیت

ترانه : شاهد حسینی ، آهنگ : استاد بابک رادمنش

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت :

دوست دارم نظر شاهد رضوان باشم

آشنای حرم شاه غریبان باشم

دوست دارم همه ی عمر در این شهر بهشت

زائر و خادم سلطان خراسان باشم

زائر و خادم سلطان خراسان باشم

پنجره ی نور خدا روضه ی آیین دعا

شهر نماز و صلوات خانه ی امید شما

خانه ی امید شما

گنبد و ایوان طلا ضریح خورشید ولا

رواق آیینه کجاست در حرم امام رضا

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

خسته و درمانده ام از همه جا رانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

♫♫♫♫♫♫

پیش نگاه شما سنگ طلا می شود

نذر و نیاز دلم باز ادا می شود

هلهله افتاده در نغمه ی نقاره ها

عطر شفا میرسد از قل فواره ها

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

آمده ام پیش تو سفره ی دل وا کنم

گم شده ام را مگر پیش تو پیدا کنم

چشمه ی چشمان من نور ندارد ولی

نور خدا را به من هدیه بده یا علی

آهوی دل آمده سوی تو دامن کشان

ضامن آهو بده خط امانی به ما

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

خسته و درمانده ام از همه جا رانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 11.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.1 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد