ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

Milad Babaei Ye Nafar دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : علیرضا آذر ، آهنگساز : میلاد بابایی
تنظیم : ایمان تیموریان ، میکس و مستر : احمد صانقه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر :

دستات و ازم نگیر و شونه هات و تکیه گاه کن
واسه یکبار این جهان از نگاه من نگاه کن
اگه سر به زیر و خستم سربلندم تو رو دارم
با تو لبریز امید حال و روز روزگارم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

♫♫♫♫♫♫

شعله پوش عشق باشیم دل به زندگی ببازیم
پا به پای هم بسوزیم پا به پای هم بسازیم
به یه جای دور میریم زیر سقف آسمونیم
ما قسم به عشق خوردیم سره حرف هم بمونیم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری



آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد