ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو


دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو

Mohammad Rashidian Rastesho Nagoo دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری ، تنظیم : پیمان میرزایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  


متن آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو :

از همون لحظه ای که یه راه دیگه ای غیر من روبروت باز شد
حس تردیدو شک به عمق عشق من تو نگاه تو احساس شد

ازم گذشتی بهش رسیدی انتخابت اون بود

ازم گذشتن برای قلبت خیلی آسون بود
بهش نگفتی چقد علاقه داشتم بهت
بین ما هرچی که بود یه راز موند تو دلت
راستشو نگو نیازی نیست اون بدونه
به خاطرت عاشقونه من شدم تباه
صبح نمیشه این شبا
این شبای لعنتی
ولی تو راحتی
راستشو نگو نیازی نیست اون بدونه
به خاطرت عاشقونه من شدم تباه
صبح نمیشه این شبا
این شبای لعنتی
ولی تو راحتی

♫♫♫♫♫♫

از دست رویای تو چجوری خلاص شم
فکر نمیکردم یه روز به چشمت ناشناس شم
ترک عادته هر روز دیدنت تقدیر دله منه
برگشت تو خیاله
ولی با این خیال هنوز خونمون روشنه
راستشو نگو نیازی نیست اون بدونه
به خاطرت عاشقونه من شدم تباه
صبح نمیشه این شبا
این شبای لعنتی
ولی تو راحتی
راستشو نگو نیازی نیست اون بدونه
به خاطرت عاشقونه من شدم تباه
صبح نمیشه این شبا
این شبای لعنتی
ولی تو راحتی


آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام راستشو نگو


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد