ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

Alireza Ghorbani Parde Neshin دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین با بالاترین کیفیت
آهنگساز : مهیار علیزاده
این آهنگ تیتراژ سریال پرده نشین می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
گاهی تو را کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است
خون هر آن غزل که نگفتم بپای توست
آیا هنوز آمدنت را بها کم است
بها کم است
سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است

♫♫♫♫♫♫

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است


  

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 10.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.1 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام پرده نشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد