ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

اهنگ تاوان احسان خواجه امیری

اهنگ تاوان (احسان خواجه امیری)
دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای تاوان به همراه متن ترانه  با صدای احسان خواجه امیری...


مطابق اعلام قبلی، احسان خواجه امیری خوانندگی تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «آوای باران» را بر عهده گرفت. خواجه امیری قطعه «تاوان» با ترانه «روزبه بمانی» و موسیقی «علیرضا کهن دیری» را برای این سریال تولید شده است

» خواننده :احسان خواجه امیری
» نام آهنگ :  تاوان
» ترانه سرا : روزبه بمانی






منُ جون پناه خودت کن برو ، بذار پای این آرزو واستم
به هر کی بهم گفت ازت رد شده ، قسم می خورم من خودم خواستم

منُ جون پناه خودت کن برو ، من از زخم هایی که خوردم پُرم
تو باید از این پله بالا بری ، تو بالا نری من زمین می خورم

درست لحظه ای که تو باید بری ، اسیر یه احساس مبهم شدیم
ببین بعد یک عمر پرپر زدن ، چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم ، یه حقی که من دارم از زندگیم
نگاه کن تو این برزخ لعنتی ، چه مرگی طلبکارم از زندگیم

به هرجا رسیدم به عشق تو بود ، کنار تو هرچی بگی داشتم
ببین پای تاوان عشقم به تو ، عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو
تو این نقطه از زندگی مرگ هم ، نمی تونه از من بگیره تو رو …


لینک دانلود ادامه مطلب
 
  احسان خواجه امیری خوانندگی تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «آوای باران» را بر عهده گرفت. خواجه امیری قطعه «تاوان» با ترانه «روزبه بمانی» و موسیقی «علیرضا کهن دیری» را برای این سریال تولید شده است

لینک دانلود
دانلود




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد