ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

 Ahmad Saeedi Mishe Bargardi دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : میلاد فیاضی ، تنظیم : مهرداد عباسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ


متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی :

هنوزم میشه با دستات یه دنیا مهربونی کرد

ببین بی تو چه داغونم تو رو جون چشات برگرد

ببین مرز جدایی رو چقدر باریک می بینم

تو نزدیکی به من اما تو رو تاریک می بینم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

تموم این خیابونا قدم هات زیر بارون ها

بهونه ی تو رو دارن نمیشناسن منو تنها

هنوز عطر تو رو داره تن نمناک آغوشم

هنوزم اون لباسی رو که دوست داشتی می پوشم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

 


دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد