ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

رمان گناهکار ازفرشاد با فرمت PDF


 رمان گناهکار ازفرشاد با فرمت PDF

نام کتاب رمان : رمان گناهکار

 نویسنده رمان گناهکار : فرشاد

ژانر رمان : هیجان انگـیز ، اجتماعی ، عاشقانه ، پر رمز و راز

 حجم کتاب : ۱۰٫۵ مگابایت

 تعداد صفحات : ۱۷۶۲

 قالب کتاب رمان گناهکار : PDF

دانلود درادامه مطلب
 

 خلاصه داستان رمان گناهکار :

زندگی مو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده ش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

 


———————————-

لینک دانلود رمان عاشقانه گناهکار با فرمت پی دی اف pdf

———————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد