ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

آموزش فعالیت در سایت نئوباکس

قبل از اینکه این قسمت رو بخونید کسانی که عضو نشده اند ابتدا اینجا کلیک کنند و راهنمای عضویت رو خونده سپس این قسمت رو بخونن

 آموزش فعالیت در سایت نئوباکس:


ابتدا به معرفی قسمتهای مختلف صفحه اصلی کاربری شما میپردازیم:
 view advertinsment : این لینک که در قسمت میانی بالای صفحه فابل رویت است شما را به صفحه ای میبرد که لینکهای کلیکی شما در آنجا قرار دارد تا با کلیک کردن بر روی آنها پورسانتهای شما دریافت گردد. در جلوی این لینک عددی نمایش داده میشود که تعداد لینکهای قابل کلیک شما در آن زمان میباشد.معمولا عدد مقابل لینک برای حالت استاندارد 4 میباشد که با تبدیل به حالتهای گلدن و ... مقدار آن افزایش میابد.

membership :  این قسمت توضیحاتی است در مورد حالت اکانت شما که ذر ابتدا standard و تاریخ عضویت شما در سایت نئوباکس است.
Refferalls :       این قسمت مربوط به زیر مجموعه های شماست. شما میتوانید از 2 طریق اقدام به زیر مجموعه گیری کنید.روش اول از طریق لینک مخصوص که بعد از 2 هفته فعالیت در سایت یا کلیک کردن بر روی تعداد مشخصی از لینکها برای شما فعال میشود و روش دوم که مهمترین و بهترین راه افزایش درآمد در این سایت است اجاره تعدادی زیرمجموعه برای مدت یک ماه به قسمت هر زیر مجموعه $ 0.0025 برای حالت استاندارد.مطمئن باشید این تعداد زیر مجموعه در یک ماه خیلی بیشتر از قیمتشان برای شما سود دهی دارند.Direct در این قسمت به معنی زیرمجموعه های مستقیم  و Rented به معنای زیرمجموعه های کرایه ای شماست.
Seen Advertisment : این قسمت هم تعداد کلیک های شما و زیرمجموعه هایتان را به شما نشان خواهد داد.
Account : این قسمت به چند بخش مختلف تقسیم خواهد شد که عبارتند از Main Balance که  موجودی حساب شما و پورسانتهای دریافتیتان را نمایش میدهد. Recived که مقدار پورسانتی که از سایت بیرون کشیده اید را نشان میدهد.
Your advertisement clicks : این قسمت نموداری است که تعداد کلیکهای شمارا در چند روز اخیر نمایش میدهد.در بالای این نمودار قسمتی است به نام Your Payment  که از این طریق پورسانتهای خود را بعد از رسیدن به حداقل ممکن که $2 است به حساب اینترنتی خود واریز میکنید.





حالا که با قسمتهای مختلف صفحه اصلی آشنا شدید به سراغ  چگونگی کلیک کردن بر روی لینکهای مخصوص نئوباکس میرویم. در ابتدا  بر روی  view Advertisement کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.




در قسمت بالای صفحه در سمت راست  The current server time  نشان دهنده ساعت به وقت محلی و  Your Advertisement click reset  نشان دهنده ساعتی است که لینک کلیکهای شما در آن ساعت ریست میشود. اکنون در قسمت پایین این جملات شما مستطیل هایی میبینید که در آن یک ستاره زرد رنگ قرار دارد .بعد از کلیک بر روی ستاره ها دایره قرمز رنگی نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آنها  سایت مربوطه باز خواهد شد و شما باید اندکی صبر کنید تا قسمت لود زرد رنگ تمام شود و پیغام سبزرنگی که با یک تیک نشان داده میشود و در عکس های پائین میتوانید آن را مشاهده کنید نمایش داده شود
اکنون شما میتوانید صفحه را ببندید و ستاره زرد و بعد از آن دایره قرمز رنگ بعدی را کلیک کنید. همیشه به یاد داشته باشید که تا یکی از صفحه ها کاملا لود نشده است و پیغام سبزرنگ نمایش داده نشده صفحه بعدی را باز نکنید. در این صورت هیچ پورسانتی به شما تعلق نمیگیرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد