ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

نحوه ساخت اکانت پی پال

آموزش ثبت نام در پی پال


پی پال یکی از معتبر ترین و در عین حال امن ترین سرویس هایی است که خدمات دریافت و پرداخت و خرید و فروش را ارایه می کنند. بسیاری از صاحبان کسب و کار ، این روز ها از پی پال برای دریافت هزینه خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. حتی در سایر کشور ها ، برخی از شرکت ها ، برای پرداخت حقوق کارمندان خود از حساب پی پال استفاده می کنند. افتتاح حساب شخصی پی پال می تواند بسیار مفید باشد.

شما با ثبت نام در پی پال و داشتن یک حساب شخصی پی پال ، به راحتی می توانید برای دیگران پول ارسال کنید و از آنها پول دریافت کنید ، در حالی که به جز یک ایمیل هیچ اطلاعات دیگری از حساب های شما برای دیگران ارسال نمی شود. هم اکنون هزاران سایت کوچک و بزرگ ، پذیرنده پی پال هستند و شما به راحتی با چند کلیک می توانید هزینه سرویس یا محصول مورد نظرتان را با پی پال خود پرداخت کنید.

حال که با این سیستم آشنایی نسبی پیدا کردید ، در زیر خواهیم گفت که چطور با ثبت نام در پی پال برای خودمان یک حساب رایگان پی پال شخصی ایجاد کنیم.


ثبت نام در پی پال

آدرس سایت: https://www.paypal.com

توجه خیلی مهم: قبل از وارد شدن به سایت از ف.ی.ل.ت.ر شکن و برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید چون به محض اینکه متوجه شوند آی پی از ایران است اکانتتون را غیرفعال میکنن و نمیتونید استفاده کنید


۱- در نسخه جدید وبسایت پی پال ، نوع اکانت شخصی و کسب و کار در بالا و سمت چپ صفحه مشخص شده است. به طور پیش فرض ، گزینه Personal فعال می باشد. بنابراین کافی است بر روی گزینه آبی رنگ Sign Up کلیک کنید.

۲- از این مرحله به بعد تقریبا تغییری نکرده است. در قسمتی که به عنوان Personal مشخص شده است ، بر روی Get started کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات وارد شوید.

۳- در صفحه باز شده ، اطلاعات شخصی تان را از جمله ایمیل ، پسورد ، تاریخ تولد ، آدرس و غیره را وارد کنید. از آنجا که این سرویس در حال حاضر به ایرانیان سرویس نمی دهد ، در ورود اطلاعات نیز باید دقت کنید که اطلاعاتی از جمله کشور و آدرس را چیزی به غیر از ایران وارد کنید. اما باید دقت کنید که مواردی که وارد می کنید باید وجود خارجی داشته باشد و اگر بعد ها نیاز به ارایه مدرک باشه ، باید بتوانید مدرکی از آن محل برای ارایه داشته باشید.

همچنین مورد دیگری که برای ثبت نام در پی پال نیاز دارید ، یک حساب اعتباری ارزی است. برای ثبت نام در پی پال می توانید از حساب های مستر کارت ، ویزا کارت ، مئسترو ، امریکن اکسپرس و دیسکاور استفاده کنید. در پایان بر روی گزینه تایید موفقت نامه کلیک می کنید و به مرحله بعد وارد شوید. این مرحله را می توانید بعدا نیز انجام دهید و اگر تیک آن را بردارید ، غیر فعال می شود.


ثبت نام در پی پال


۴- با تایید مشخصات و ارسال آن برای پی پال ، صفحه ای برای شما باز می شود که یک کد در تصویر قرار داده شده است. با وارد کردن این کد ، تایید می شود که شما یک شخص حقیقی هستید.

۵- در مرحله پایانی ، در واقع حساب شما ساخته شده است و درون آن هستید. در صفحه باز شده به شما پیشنهاد می شود که اطلاعات حساب بانکی و یا کارت اعتباری تان را (Credit or Debit) از طریق درگاه امن پی پال ، در حساب خود وارد کنید تا به یکدیگر متصل شده و امکان خرید و استفاده از آن را پیدا کنید. اگر تمایل نداشته باشید ، می توانید Go to My Account را کلیک کرده و وارد حساب خود شوید.

اکنون حساب شما ساخته شده است و ممکن است ایمیلی برای تایید و فعال سازی و همچنین اطلاعات تکمیلی برای تایید هویت شما خواسته شود که باید برای پی پال ارسال کنید. پس از طی این مراحل ، می توانید شروع به استفاده از حساب پی پال خود کرده و برای دیگران پول ارسال کنید و از دیگران دریافت کنید و اقدام به خرید های آنلاین با استفاده از موجودی حساب پی پال خود کنید.

اگر حساب دبیت یا کردیت کارت ندارید ، جای هیچ نگرانی نیست. شما می توانید مبلغ مورد نظرتان را با کمک همیاران پرداخت ، در حساب خود شارژ کنید و مطمئن باشید که این مبلغ در حساب شما باقی است و می توانید از هزاران وبسایت که پی پال را پشتیبانی می کنند خرید انجام دهید.

آموزش فعالیت در سایت نئوباکس

قبل از اینکه این قسمت رو بخونید کسانی که عضو نشده اند ابتدا اینجا کلیک کنند و راهنمای عضویت رو خونده سپس این قسمت رو بخونن

 آموزش فعالیت در سایت نئوباکس:


ابتدا به معرفی قسمتهای مختلف صفحه اصلی کاربری شما میپردازیم:
 view advertinsment : این لینک که در قسمت میانی بالای صفحه فابل رویت است شما را به صفحه ای میبرد که لینکهای کلیکی شما در آنجا قرار دارد تا با کلیک کردن بر روی آنها پورسانتهای شما دریافت گردد. در جلوی این لینک عددی نمایش داده میشود که تعداد لینکهای قابل کلیک شما در آن زمان میباشد.معمولا عدد مقابل لینک برای حالت استاندارد 4 میباشد که با تبدیل به حالتهای گلدن و ... مقدار آن افزایش میابد.

membership :  این قسمت توضیحاتی است در مورد حالت اکانت شما که ذر ابتدا standard و تاریخ عضویت شما در سایت نئوباکس است.
Refferalls :       این قسمت مربوط به زیر مجموعه های شماست. شما میتوانید از 2 طریق اقدام به زیر مجموعه گیری کنید.روش اول از طریق لینک مخصوص که بعد از 2 هفته فعالیت در سایت یا کلیک کردن بر روی تعداد مشخصی از لینکها برای شما فعال میشود و روش دوم که مهمترین و بهترین راه افزایش درآمد در این سایت است اجاره تعدادی زیرمجموعه برای مدت یک ماه به قسمت هر زیر مجموعه $ 0.0025 برای حالت استاندارد.مطمئن باشید این تعداد زیر مجموعه در یک ماه خیلی بیشتر از قیمتشان برای شما سود دهی دارند.Direct در این قسمت به معنی زیرمجموعه های مستقیم  و Rented به معنای زیرمجموعه های کرایه ای شماست.
Seen Advertisment : این قسمت هم تعداد کلیک های شما و زیرمجموعه هایتان را به شما نشان خواهد داد.
Account : این قسمت به چند بخش مختلف تقسیم خواهد شد که عبارتند از Main Balance که  موجودی حساب شما و پورسانتهای دریافتیتان را نمایش میدهد. Recived که مقدار پورسانتی که از سایت بیرون کشیده اید را نشان میدهد.
Your advertisement clicks : این قسمت نموداری است که تعداد کلیکهای شمارا در چند روز اخیر نمایش میدهد.در بالای این نمودار قسمتی است به نام Your Payment  که از این طریق پورسانتهای خود را بعد از رسیدن به حداقل ممکن که $2 است به حساب اینترنتی خود واریز میکنید.





حالا که با قسمتهای مختلف صفحه اصلی آشنا شدید به سراغ  چگونگی کلیک کردن بر روی لینکهای مخصوص نئوباکس میرویم. در ابتدا  بر روی  view Advertisement کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.




در قسمت بالای صفحه در سمت راست  The current server time  نشان دهنده ساعت به وقت محلی و  Your Advertisement click reset  نشان دهنده ساعتی است که لینک کلیکهای شما در آن ساعت ریست میشود. اکنون در قسمت پایین این جملات شما مستطیل هایی میبینید که در آن یک ستاره زرد رنگ قرار دارد .بعد از کلیک بر روی ستاره ها دایره قرمز رنگی نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آنها  سایت مربوطه باز خواهد شد و شما باید اندکی صبر کنید تا قسمت لود زرد رنگ تمام شود و پیغام سبزرنگی که با یک تیک نشان داده میشود و در عکس های پائین میتوانید آن را مشاهده کنید نمایش داده شود
اکنون شما میتوانید صفحه را ببندید و ستاره زرد و بعد از آن دایره قرمز رنگ بعدی را کلیک کنید. همیشه به یاد داشته باشید که تا یکی از صفحه ها کاملا لود نشده است و پیغام سبزرنگ نمایش داده نشده صفحه بعدی را باز نکنید. در این صورت هیچ پورسانتی به شما تعلق نمیگیرد.




آموزش عضویت در نئوباکس

آموزش عضویت در سایت نئوباکس : 

 

1-  برای شروع ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده بر روی قسمت Register  کلیک کنید.



لینک عضویت

 

 

 

-در صفحه باز شده مشخصات خودتون را وارد کنید 

         نام کاربری ( به دلخواه خودتون )                             username                     

         رمز ورود                                                                   password

         تکرار رمز ورود                                      Password confirmation

         آدرس ایمیل خودتون                                                             Email

       آدرس ایمیل حساب آلرت پی (پیزا) یا پی پال     AlertPay(Payza)/PayPal Email

(فعلا همان ایمیل بالایی رو وارد کنید وبا برای ساخت اکانت به قسمت آموزش ایجاد اکانت پی پال مراجعه کنید)  

         سال تاریخ تولد به میلادی                                                 Birth Year

         تایپ حروف داخل مستطیل رنگی                            Image Verification

       

         در انتها تیک داخل مربع   را زده  و بر روی   continue      کلیک کنید.  

            

     

3-  در این مرحله 2 ایمیل حاوی دو کد فعال سازی برای شما ارسال شده است.

کد ایمیل اول که به آدرس ایمیل خودتان ارسال شده است را در  مستطیل  و کد ایمیل آلرت پی یا پی پال که برای آدرس ایمیل آن ارسال شده است را در مستطیل دوم قرار دهید.

سپس  حروف داخل مستطیل رنگی را تایپ کرده و گزینه  finish registration   را انتخاب کنید.  

 

4- در این مرحله نئوباکس به شما پیام تبریکی به عنوان کاربر جدید ارائه میدهد.

هم اکنون شما عضو جدید نئوباکس هستید و میتوانید بر روی سایت رفته و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد دنیای کسب درآمد نئوباکس شوید. برای این کار به آدرس سایت رفته و در قسمت  login  نام کاربری و رمز عبور خودتان و حروف داخل مستطیل رنگی را تایپ کرده  و دکمه submit  را کلیک کنید. در این مرحله نیازی به تایپ      Secondary Password نیست.  به یاد داشته باشید که از یک کامپیوتر تنها و تنها یک بار میتوان در این سایت عضو شد. در غیر این صورت سایت تمامی حسابهایی که با این کامپیوتر عضو شده اید را مسدود خواهد کرد.


تمام !