ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای دیدن تبلیغات


دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای دیدن تبلیغات:
این اسکریپت امکانات بسیاری دارد و به زبان انگلیسی می باشد هم اکنون با قیمت خیلی بالایی در سایت های خارجی به فروش می رسد.عکس بالا نمونه ای از پنل کاربران می باشد که توسط ما تست شده است.
در این اسکریپت کاربران به ازای کلیک روی تبلیغات مبلغی که توسط مدیریت تعیین شده را دریافت می کنند.
اسکریپت نال شده است و می توان به فارسی ترجمه کرد ولی نسخه اصلی آن را در اینجا قرار می دهیم.
 
ادامه مطلب ...

اعتراف میکنم ...


    اعتراف میکنم دلم گرفته
    اعتراف میکنم دلم برا خانوادم تنگه
    اعتراف میکنم نمیخواستم دل بشکنم مجبور شدم
    اعتراف میکنم دوستام و خیلی دوست دارم

اطلاعات xbox 720

این روزها همه جا صحبت از نسل جدید کنسول*های بازی است. اما در این میان اخبار موثق درباره ایکس*باکس جدید (Xbox 720) نسبت به کنسول*های دیگر بیشتر است. از بین همه موضوعاتی که در مورد دستگاه*های بازی مطرح است، آنچه بیشتر از همه نظر کاربران را به خود جلب کرده، خبر مربوط به شرکت مایکروسافت درباره ساخت یک دستگاه بازی جدید دیگر از سری کنسول*های ایکس*باکس است. به همین بهانه قصد داریم همه اخبار و شایعات را در مورد ایکس*باکس جدید مرور کنیم.

  ادامه مطلب ...