ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

ایران جستجو

هر چی بخوای اینجا پیدا میشه!

حل مشکل Crash Reporter در موزیلا فایرفاکس


احتمالا شما هم دچار مشکل Crash Reporter  در موزیلا فایرفاکس شده اید که با اینکار فایل های کش پاک می شوند. بهترین کار برای جلوگیری از مشکل غیرفعال کردن Crash Reporter است. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به مسیر نصب موزیلا بروید.

معمولا به صورت زیر

C:\Program Files\Mozilla Firefox

 

 2- فایل application.ini رو پیدا کنید.

3- از داخل این فایل این نوشته رو پیدا کنید:

[Crash Reporter]

Enabled=1

4- بصورت Enabled=0 تغییر بدهید.

5- فایل رو ذخیره کنید.


کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع مجاز است

نظرات 6 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:45

سلام مدتها بود این مشکل در موزیلا رو داشتم واقعا دیگه نمی دونستم چیکار کنم هر چی پاکش میکردم دوباره نصبش میکردم یا به روزش می کردم باز مشکل رفع نمیشد خدا خیرت بده ( حضرت علی فرمودند العلم سلطان )

سلام
خواهش میکنم

research چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 00:38

باسلام
ممنون از مطالبتون
ببخشید همون مراحلی ک رفتید رو من عینا تکرار کردم اما بعد از تغییر 1 به0 متاسفانه ذخیره نمیشه.....
علتش پیه؟
جایگذاری هم نشد...
لدفن راهنماییم کنید...
ممنونم

سلام
به احتمال زیاد برنامه رو اجرا کرده بودید و مراحل رو رفتید

mhr سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 18:27

سلام
بنده نه تنها این راه
بلکه راههای دیگه هم که بود رفتم
ولی متاسفانه مشکل حل نشد

احمد چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:34

سلام واسه من گزینه application.ini وجود ندارد و فقط application وجود دارد
جیکا کنم؟

sdegh پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:49

سلام
من همین روش رو انجام دادم و تا یه مدتی جواب داد ولی دوباره هم همین پیغام اومد
لطفا راهنمایی کنید

رضا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:25

به هیچ وجه جواب نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد